Quote from Funbeat user on 26 February 2012, 20:02Perfa! 🙂
Perfa! 🙂
Quote from Funbeat user on 27 February 2012, 14:56Måste tyvärr avboka morgondagens pass!
Måste tyvärr avboka morgondagens pass!
Quote from Funbeat user on 27 February 2012, 21:25Jag uteblir tyvärr imorrn då jag var tvungen att stuva om lite i veckan...
Jag uteblir tyvärr imorrn då jag var tvungen att stuva om lite i veckan...
Quote from Funbeat user on 28 February 2012, 08:21Jag kommer i kväll.
Jag kommer i kväll.
Quote from Funbeat user on 28 February 2012, 13:02För er som undrar över underlaget finns nu en pinfärsk rapport på http://ultralopning.outsideonline.se
För er som undrar över underlaget finns nu en pinfärsk rapport på http://ultralopning.outsideonline.se
Quote from Jonny Persson on 28 February 2012, 13:56Det ser ut som det är springbart så jag siktar på att dyka upp.
Det ser ut som det är springbart så jag siktar på att dyka upp.
Quote from Funbeat user on 28 February 2012, 21:56Vilken kväll vi hade! Och vad roligt det var att få umgås i värmen och fylla på med smörgås efter passet!
Tack alla fantastiska löpare och tack Silva för att ni satte guldkant på vår kväll!
Vilken kväll vi hade! Och vad roligt det var att få umgås i värmen och fylla på med smörgås efter passet!
Tack alla fantastiska löpare och tack Silva för att ni satte guldkant på vår kväll!
Quote from Jonny Persson on 28 February 2012, 22:05Stort tack till dig Camilla som fixade det hela.
Stort tack till dig Camilla som fixade det hela.
Quote from Funbeat user on 28 February 2012, 22:30Yes, trevlig löptur, kul att testa en bra liten lampa (runner). Ska nog försöka testa ett produktionsexemplar sen och se om de sakerna som skulle kunna förbättras har putsats till.
Och gissa vem som fick åka tillbaka och hämta en kvartappad vante på park
Yes, trevlig löptur, kul att testa en bra liten lampa (runner). Ska nog försöka testa ett produktionsexemplar sen och se om de sakerna som skulle kunna förbättras har putsats till.
Och gissa vem som fick åka tillbaka och hämta en kvartappad vante på park
Quote from Funbeat user on 28 February 2012, 23:45Instämmer med övriga. Tack Camilla, Silva och alla andra för en supertrevlig kväll.
Instämmer med övriga. Tack Camilla, Silva och alla andra för en supertrevlig kväll.