Quote from Elias Engqvist on 18 January 2012, 10:13Fan också - våren - aldrig får man vara riktigt glad...
Fan också - våren - aldrig får man vara riktigt glad...
Quote from Funbeat user on 18 January 2012, 10:23Det är nog riktigt att om 5 ggr (den 3 april) så går solen ned 19:36 + ca 45 min, så lär ljuset räcka till för att hinna klart rundan. Sen känns kanske april och våren inte så nära som man skulle vilja trots allt... 🙂
Det är nog riktigt att om 5 ggr (den 3 april) så går solen ned 19:36 + ca 45 min, så lär ljuset räcka till för att hinna klart rundan. Sen känns kanske april och våren inte så nära som man skulle vilja trots allt... 🙂
Quote from Funbeat user on 18 January 2012, 11:02Hur var underlaget igår kväll?
Hur var underlaget igår kväll?
Quote from Funbeat user on 18 January 2012, 16:11Fast, fruset, något halt på sina ställen.
Fast, fruset, något halt på sina ställen.
Quote from Funbeat user on 19 January 2012, 10:40Inser att det tar längre tid att komma tillbaka efter sjukdom än jag trodde, hade ni inte varit där hade tempot varit betydligt lägre! Tack för draghjälpen!!
Inser att det tar längre tid att komma tillbaka efter sjukdom än jag trodde, hade ni inte varit där hade tempot varit betydligt lägre! Tack för draghjälpen!!
Quote from Funbeat user on 31 January 2012, 10:22Då så, kära vänner, var det dags igen!
Ikväll samlas vi återigen för att bekämpa mörkret och utbyta tips, erfarenheter och dra roliga vitsar springandes tillsammans. Bögs Gård, Sollentuna klockan 19.30 är det som gäller. Snabba som långsamma, nya som gam
Då så, kära vänner, var det dags igen!
Ikväll samlas vi återigen för att bekämpa mörkret och utbyta tips, erfarenheter och dra roliga vitsar springandes tillsammans. Bögs Gård, Sollentuna klockan 19.30 är det som gäller. Snabba som långsamma, nya som gam
Quote from Funbeat user on 31 January 2012, 10:29Efter att ha blivit borta så många gånger känns det nästan fel att gå in att skriva att jag självklart satsar på att komma ikväll nu. Förr tillfället var jag utanför min dörr, utelåst och försökte frenetiskt kl 19:30 fortfarande fiska upp nycken från insi
Efter att ha blivit borta så många gånger känns det nästan fel att gå in att skriva att jag självklart satsar på att komma ikväll nu. Förr tillfället var jag utanför min dörr, utelåst och försökte frenetiskt kl 19:30 fortfarande fiska upp nycken från insi
Quote from Funbeat user on 31 January 2012, 11:51Jag tänker komma!
Har ni vana "vinterlöpare" något klädtips för -8 grader?
Långkalsong under tightsen och dubbla underställ?
Jag tänker komma!
Har ni vana "vinterlöpare" något klädtips för -8 grader?
Långkalsong under tightsen och dubbla underställ?
Quote from Funbeat user on 31 January 2012, 21:23Vad skönt att ha kommit tillbaka till tisdagskvällarna igen. Så trevligt sällskap.
Vad skönt att ha kommit tillbaka till tisdagskvällarna igen. Så trevligt sällskap.
Quote from Funbeat user on 31 January 2012, 22:23Vi är glada att du är tillbaka, Jonas!
15 löpare ikväll. Och vi ses självklart om två veckor igen!
Vi är glada att du är tillbaka, Jonas!
15 löpare ikväll. Och vi ses självklart om två veckor igen!