Quote from Funbeat user on 3 January 2012, 06:27Ikväll, alltså tisdag 3/1, är det pannlampskväll igen. Alla med spring i benen är varmt välkomna!
Bögs Gård klockan 19.30. Vi är ute i ca en timme och räkna med att det finns tre olika fartgrupper. 5 min/km, strax under 6 min/km och 7 min/km.
Ikväll, alltså tisdag 3/1, är det pannlampskväll igen. Alla med spring i benen är varmt välkomna!
Bögs Gård klockan 19.30. Vi är ute i ca en timme och räkna med att det finns tre olika fartgrupper. 5 min/km, strax under 6 min/km och 7 min/km.
Quote from Funbeat user on 3 January 2012, 08:35Toppen! Då ses vi ikväll. Jag, Frida o Sara kommer
Toppen! Då ses vi ikväll. Jag, Frida o Sara kommer
Quote from Funbeat user on 3 January 2012, 09:02Jag vill men får inte för naprapaten. Nåt muskelfäste nära hälsenan fick sej en stötvågsbehandling igår.
Trevlig löptur alla!
Jag vill men får inte för naprapaten. Nåt muskelfäste nära hälsenan fick sej en stötvågsbehandling igår.
Trevlig löptur alla!
Quote from Funbeat user on 3 January 2012, 13:47Blev inget fjällen för mig så jag kommer med och springer ikväll.
Ses!
Blev inget fjällen för mig så jag kommer med och springer ikväll.
Ses!
Quote from Funbeat user on 3 January 2012, 20:58Tappert kämpat denna regniga och blåsiga januarikväll!
(t+)
Tappert kämpat denna regniga och blåsiga januarikväll!
(t+)
Quote from Christina Widén on 3 January 2012, 21:01Tack för trevligt sällskap!
Tack för trevligt sällskap!
Quote from Funbeat user on 3 January 2012, 21:14Tack för trevligt sällskap! Jag kommer absolut vara med fler gånger.
Tack för trevligt sällskap! Jag kommer absolut vara med fler gånger.
Quote from Funbeat user on 3 January 2012, 22:54Tack för trevligt sällskap och en skön löprunda!
Tack för trevligt sällskap och en skön löprunda!
Quote from Funbeat user on 17 January 2012, 08:14Då var det dags igen! För kvällens löpning kan dubbar under sulorna varmt rekommenderas.
Vi samlas som vanligt vid Bögs Gård klockan 19.30.
Varmt välkomna!
(L)
Då var det dags igen! För kvällens löpning kan dubbar under sulorna varmt rekommenderas.
Vi samlas som vanligt vid Bögs Gård klockan 19.30.
Varmt välkomna!
(L)
Quote from Funbeat user on 17 January 2012, 09:12Toppen, då ses vi där m nyinköpta dubbar 😉
Toppen, då ses vi där m nyinköpta dubbar 😉