Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningPannlampskvällar i Sollentuna
You need to log in to create posts and topics.

Det har kommit till min kännedom att Marcus "Mackan" Nilsson dyker upp på årets sista officiella pannlamps-kväll i Sollentuna tisdag 20/12 kl.19.30. Han har alldeles nyligen släppt en bok (se tråden http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1129

Kan vara bra att veta priset eftersom det lär vara kontant betalning på plats?

Sen var det det här med skor...
Ser ut att bli lite töväder i eftermiddag/kväll för att sedan frysa på utan nederbörd till tisdag. Kan bli halt tänker jag...

Hur ska ni andra

Såg den här tråden i början på hösten, tänkte kul att börja springa med pannlampa på tisdagkvällar. Men först tänkte jag ta en säsongsvila på 2-3 veckor. MEN nu har jag varit tvungen att vila i över 7 veckor och mer lär det bli, pga av hälproblem. Hoppas

Ja jag tänkte dyka upp och jag tar med mig några böcker i kofferten. 225 kronor kostar boken.

Det är nog inget dumt skoval att ha lite dubb. I alla fall om det ser likadant ut på Järvafältet som i Täbys skogar.

Icebugs införskaffade. Nu är det bara att köra hårt!
Ska bli spännande eftersom de inte kunde provspringas på band....
Ses imorgon alla löpsugna! 🙂

Jag har inte sprungit pga förkylning på två veckor men tänkte ta premiärtur med pannlampa imorgon. Tar med två kompisar också!

@ Mackan, jag tar med min bok (som kom med posten idag!) så kan jag kanske få den signerad också? 🙂

Ikväll är det dags! Och jag kommer med Salomon Spikecross på fötterna. Sprang en runda på Järvafältet med dem igår och då var det oplogat på grusvägarna. Håller tummen för att det plogas under dagen, så att det blir bred, fin väg åt oss ikväll.

t+

Hmm, så det var inte riktigt ok löpunderlag utan plogning? Misstänker att många kommuner snålar på snöröjning om de tror på att det smälter bort av sig själv i närtid och att vi får dras med slask, modd eller ännu värre fastfruset modd. Dubbar på blir det

@Frida: Absolut!

Jag kommer! Tar nog med både Inov8 X-talon 212 och mina nya nästan osprungna VJ Supra som har rejäla ståldubb, tror nästa 2 mm.