Quote from Funbeat user on 6 December 2011, 15:20Jag kommer såklart och tänker ta med nya äventyrskameran och filma oss lite!
Jag kommer såklart och tänker ta med nya äventyrskameran och filma oss lite!
Quote from Funbeat user on 6 December 2011, 15:31Ooooh, cooolt. Istället för lokalpressen 😉
Ooooh, cooolt. Istället för lokalpressen 😉
Quote from Elias Engqvist on 6 December 2011, 15:41Camilla: Har du också köpt en GoPro?
Camilla: Har du också köpt en GoPro?
Quote from Funbeat user on 6 December 2011, 18:17Christer, det har jag gjort! Kul pryl!
Christer, det har jag gjort! Kul pryl!
Quote from Funbeat user on 6 December 2011, 19:30Hoppas ni har det kul nu! Sitter på jobbet och önskar jag vore där 🙂 Kommer förhoppningsvis nästa gång!
Hoppas ni har det kul nu! Sitter på jobbet och önskar jag vore där 🙂 Kommer förhoppningsvis nästa gång!
Quote from Funbeat user on 6 December 2011, 20:20Nu har dom minusgrader och säkert sådär mysigt frostigt därute. Magiskt med pannlampa.
Nu har dom minusgrader och säkert sådär mysigt frostigt därute. Magiskt med pannlampa.
Quote from Funbeat user on 6 December 2011, 21:06Ja, det var vitt fint och frostigt på stora delar av vägen. Det blir kanske både jul och vinter i år också.
Här finns logg och karta från snabba gruppen om ni vill se hur den gick för oss.
Några drog dock ifrån mig lite de sista två kilometrarna, själv f
Ja, det var vitt fint och frostigt på stora delar av vägen. Det blir kanske både jul och vinter i år också.
Här finns logg och karta från snabba gruppen om ni vill se hur den gick för oss.
Några drog dock ifrån mig lite de sista två kilometrarna, själv f
Quote from Funbeat user on 6 December 2011, 21:0927 löpare denna frostiga tisdagkväll! Nytt rekord igen, alltså.
Tack alla fantastiska kämpar! Den lilla filmen från återsamlingen finns på http://ultralopning.outsideonline.se
27 löpare denna frostiga tisdagkväll! Nytt rekord igen, alltså.
Tack alla fantastiska kämpar! Den lilla filmen från återsamlingen finns på http://ultralopning.outsideonline.se
Quote from Christina Widén on 6 December 2011, 21:23tack själv:-) rolig träning, kommer absolut försöka vara med framöver också!
tack själv:-) rolig träning, kommer absolut försöka vara med framöver också!
Quote from Funbeat user on 6 December 2011, 22:00Tackar gör jag med och hoppas att jag blivit lite snabbare till nästa gång.:-) Men det var en härlig tur i månskenet och alla lampor. Ett effektivt träningspass kändes det som när jag kom hem.
Tackar gör jag med och hoppas att jag blivit lite snabbare till nästa gång.:-) Men det var en härlig tur i månskenet och alla lampor. Ett effektivt träningspass kändes det som när jag kom hem.