Quote from Funbeat user on 5 December 2011, 19:202:a gången i rad jag missar pga envis hosta, men ni kör väl även runt jul och nyår?
2:a gången i rad jag missar pga envis hosta, men ni kör väl även runt jul och nyår?
Quote from Christina Widén on 5 December 2011, 19:24Imorgon kommer jag, har pga skada inte lyckats dyka upp tidigare. Men nu så:)
Imorgon kommer jag, har pga skada inte lyckats dyka upp tidigare. Men nu så:)
Quote from Funbeat user on 5 December 2011, 22:43Jag avser att dyka upp imorgon.
Jag avser att dyka upp imorgon.
Quote from Funbeat user on 5 December 2011, 23:33Stannar hemma pga halsont 🙁
Mina tankar är med er!
Stannar hemma pga halsont 🙁
Mina tankar är med er!
Quote from Funbeat user on 6 December 2011, 08:04Ett julbord kom emellan denna gång. Men nästa gång kommer jag med min nya pannlampa som tullen nu sitter och trycker på i hopp om att lura av mig ytterligare en hundring.
Ett julbord kom emellan denna gång. Men nästa gång kommer jag med min nya pannlampa som tullen nu sitter och trycker på i hopp om att lura av mig ytterligare en hundring.
Quote from Funbeat user on 6 December 2011, 08:09Hej, jag är ny här på funbeat:)
Blev så glad när jag läste om Camillas initiativ om pannlampsträning på Järva i lokaltidningen och är jättesugen på att hänga med i kväll.
Hälsn.Annika
Hej, jag är ny här på funbeat:)
Blev så glad när jag läste om Camillas initiativ om pannlampsträning på Järva i lokaltidningen och är jättesugen på att hänga med i kväll.
Hälsn.Annika
Quote from Funbeat user on 6 December 2011, 09:08Missar tyvärr evenemanget pga sociala aktiviteter i med jobbet. Vi ska spela boule så nån form av kroppsaktivitet blir det ju...
Ha en fin kväll!
Missar tyvärr evenemanget pga sociala aktiviteter i med jobbet. Vi ska spela boule så nån form av kroppsaktivitet blir det ju...
Ha en fin kväll!
Quote from Funbeat user on 6 December 2011, 12:51Jag kommer förbi ikväll, odrägligt trött redan nu men ska försöka hinna vila lite innan.
Jag kommer förbi ikväll, odrägligt trött redan nu men ska försöka hinna vila lite innan.
Quote from Funbeat user on 6 December 2011, 14:59Jag, Frida o Jessica kommer ikväll. Ses snart!
Jag, Frida o Jessica kommer ikväll. Ses snart!
Quote from Jonny Persson on 6 December 2011, 15:08Jag hade planerat att hänga med men det funkar bara inte.
Jag hade planerat att hänga med men det funkar bara inte.