Quote from Funbeat user on 20 December 2011, 14:08Cyklade över järva när jag skulle till jobbet imorse och det är plogat åtminstone Väsby-gård - Nysved - Rocksta - Tånglöt - Säby...
Det är med största sannolikhet plogat ända från Bögs till säby men inte krokvägarna kring östra änden av säbysjön.
-Jes
Cyklade över järva när jag skulle till jobbet imorse och det är plogat åtminstone Väsby-gård - Nysved - Rocksta - Tånglöt - Säby...
Det är med största sannolikhet plogat ända från Bögs till säby men inte krokvägarna kring östra änden av säbysjön.
-Jes
Quote from Funbeat user on 20 December 2011, 15:24Jag kommer tyvärr inte kunna vara med ikväll, ska på middag som jag inte bör avboka.
Hade varit ett ypperligt tillfälle att få testa mina numera dubbade LaSportiva.
Jag kommer tyvärr inte kunna vara med ikväll, ska på middag som jag inte bör avboka.
Hade varit ett ypperligt tillfälle att få testa mina numera dubbade LaSportiva.
Quote from Funbeat user on 20 December 2011, 15:36Ja, dubbar är nog det som gäller ikväll. Skönt att få en rapport om att många stråk är plogade. Det blir en grym löparkväll ute på Järvafältet!
Synd att du inte kan vara med Jonas, du brukar ju guida de snabbare löparna alldeles förträffligt!
Ja, dubbar är nog det som gäller ikväll. Skönt att få en rapport om att många stråk är plogade. Det blir en grym löparkväll ute på Järvafältet!
Synd att du inte kan vara med Jonas, du brukar ju guida de snabbare löparna alldeles förträffligt!
Quote from Funbeat user on 20 December 2011, 17:12Jag dyker också upp idag. Har tänkt att vara med varenda gång, men nu är första gången tiden passar! Jag antar att det är snö ute i skogen så det blir nog mina fattigmansdubb á la pensio att kränga på löparskon.
Jag dyker också upp idag. Har tänkt att vara med varenda gång, men nu är första gången tiden passar! Jag antar att det är snö ute i skogen så det blir nog mina fattigmansdubb á la pensio att kränga på löparskon.
Quote from Funbeat user on 20 December 2011, 18:02Nu är vägen förbi båtsmanstorp (öster om säbysjön) plogad och det såg ut att vara plogat på vägen mellan Fäboda och korsningen väster om väsbygård.
Ett par sjyssta terrängskor typ inov8 212 fungerar nog bra på gruset/snömodden/slafset som rådde kl ~16:30
Nu är vägen förbi båtsmanstorp (öster om säbysjön) plogad och det såg ut att vara plogat på vägen mellan Fäboda och korsningen väster om väsbygård.
Ett par sjyssta terrängskor typ inov8 212 fungerar nog bra på gruset/snömodden/slafset som rådde kl ~16:30
Quote from Funbeat user on 20 December 2011, 22:07Liten film från kvällens löpning:
http://youtu.be/v8gSH3eKm9w
Totalt 17 löpare ikväll om jag räknade rätt. Plogade och fullt springbara vägar påJärvafältet. Dessutom en liten "bokhandel" från baksätet i Mackans bil.
God Jul och Gott Nytt! Vi ses igen 3
Liten film från kvällens löpning:
Totalt 17 löpare ikväll om jag räknade rätt. Plogade och fullt springbara vägar påJärvafältet. Dessutom en liten "bokhandel" från baksätet i Mackans bil.
God Jul och Gott Nytt! Vi ses igen 3
Quote from Jonny Persson on 20 December 2011, 22:16Stort tack för trevligt sällskap.
Stort tack för trevligt sällskap.
Quote from Funbeat user on 20 December 2011, 23:33Äntligen fick man testat dom nya vinterpjucken! Härligt krispigt ljud med alla dubbade skor mot det isiga underlaget.
Äntligen fick man testat dom nya vinterpjucken! Härligt krispigt ljud med alla dubbade skor mot det isiga underlaget.
Quote from Funbeat user on 21 December 2011, 21:55Dubbarna funkade bra, men de gjorde ju ingen nytta mot groparna. Min fot är inte helt OK efter att ha trampat ner i en. Farligt att springa...:)
Dubbarna funkade bra, men de gjorde ju ingen nytta mot groparna. Min fot är inte helt OK efter att ha trampat ner i en. Farligt att springa...:)
Quote from Funbeat user on 2 January 2012, 22:40Hejsan,
Funderade på att springa imorgon, är det pannlampskväll då?
Hejsan,
Funderade på att springa imorgon, är det pannlampskväll då?