Quote from Funbeat user on 13 February 2012, 15:22På självaste Alla Hjärtans Dag samlas vi för pannlampslöpning vid Bögs Gård klockan 19.30. Ta med en kär vän, vetja!
Välkomna!
(L)
På självaste Alla Hjärtans Dag samlas vi för pannlampslöpning vid Bögs Gård klockan 19.30. Ta med en kär vän, vetja!
Välkomna!
(L)
Quote from Daniel Jernebring on 13 February 2012, 16:23Jag har en pannlampa men är inte alls särskilt tränad. Kan man få vara med och lampa sig nån dag ändå? 🙂
Jag har en pannlampa men är inte alls särskilt tränad. Kan man få vara med och lampa sig nån dag ändå? 🙂
Quote from Funbeat user on 20 February 2012, 16:15Susanna, alla är välkomna. Men det är kanske roligare om man ligger på en ungefär jämn nivå.
Ofta brukar det bli ett par som springer en kortare runda på 7km och i lite lugnare tempo. Strax över 6minuter/km.
Stora gruppen brukar köra 10,5km i tempo un
Susanna, alla är välkomna. Men det är kanske roligare om man ligger på en ungefär jämn nivå.
Ofta brukar det bli ett par som springer en kortare runda på 7km och i lite lugnare tempo. Strax över 6minuter/km.
Stora gruppen brukar köra 10,5km i tempo un
Quote from Funbeat user on 20 February 2012, 20:04Javisst, Jonas! Nästa gång är den 28/2. Det blir en speciell kväll då vi får besök av Silva!
Vi samlas lite tidigare, 19.00, på Helenas Café vid Bögs Gård för en presentation av Silvas pannlampor. Det kommer att finnas pannlampor för utlåning så att vi
Javisst, Jonas! Nästa gång är den 28/2. Det blir en speciell kväll då vi får besök av Silva!
Vi samlas lite tidigare, 19.00, på Helenas Café vid Bögs Gård för en presentation av Silvas pannlampor. Det kommer att finnas pannlampor för utlåning så att vi
Quote from Funbeat user on 20 February 2012, 21:23Detta slulle ju vara kul att hänga med på helt klart.
Laddar ju som bäst inför Marathon i sommar och brukar springa tisdagar, torsdagar och söndagar 🙂 Påminn gärna så dyker jag nog upp 🙂
Detta slulle ju vara kul att hänga med på helt klart.
Laddar ju som bäst inför Marathon i sommar och brukar springa tisdagar, torsdagar och söndagar 🙂 Påminn gärna så dyker jag nog upp 🙂
Quote from Funbeat user on 21 February 2012, 05:20Ett litet förtydligande:
Löprundor och löparkompisar finns åt alla, men antalet pannlampor till utlåning är begränsade. Du som äger en egen gör klokt i att ta den med.
Ett litet förtydligande:
Löprundor och löparkompisar finns åt alla, men antalet pannlampor till utlåning är begränsade. Du som äger en egen gör klokt i att ta den med.
Quote from Funbeat user on 21 February 2012, 20:58Jag kommer på tisdag
Jag kommer på tisdag
Quote from Funbeat user on 22 February 2012, 13:35Jag kommer också. Det ska bli spännande att se vad Silva har att bjuda på 🙂
Jag kommer också. Det ska bli spännande att se vad Silva har att bjuda på 🙂
Quote from Funbeat user on 22 February 2012, 15:25Jag kommer på tisdag.
Jag kommer på tisdag.
Quote from Funbeat user on 26 February 2012, 17:04Idag (söndag 26/2) på förmiddagen bestod underlaget ute på Järvafältet mestadels av is. Men innan tisdag kväll kommer det enligt prognosen både att regna lite och bli ganska många plusgrader. Jag kommer att springa där under dagen på tisdag för att kolla
Idag (söndag 26/2) på förmiddagen bestod underlaget ute på Järvafältet mestadels av is. Men innan tisdag kväll kommer det enligt prognosen både att regna lite och bli ganska många plusgrader. Jag kommer att springa där under dagen på tisdag för att kolla