Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningPannlampskvällar i Sollentuna
You need to log in to create posts and topics.

På självaste Alla Hjärtans Dag samlas vi för pannlampslöpning vid Bögs Gård klockan 19.30. Ta med en kär vän, vetja!

Välkomna!
(L)

Jag har en pannlampa men är inte alls särskilt tränad. Kan man få vara med och lampa sig nån dag ändå? 🙂

Susanna, alla är välkomna. Men det är kanske roligare om man ligger på en ungefär jämn nivå.

Ofta brukar det bli ett par som springer en kortare runda på 7km och i lite lugnare tempo. Strax över 6minuter/km.

Stora gruppen brukar köra 10,5km i tempo un

Javisst, Jonas! Nästa gång är den 28/2. Det blir en speciell kväll då vi får besök av Silva!

Vi samlas lite tidigare, 19.00, på Helenas Café vid Bögs Gård för en presentation av Silvas pannlampor. Det kommer att finnas pannlampor för utlåning så att vi

Detta slulle ju vara kul att hänga med på helt klart.
Laddar ju som bäst inför Marathon i sommar och brukar springa tisdagar, torsdagar och söndagar 🙂 Påminn gärna så dyker jag nog upp 🙂

Ett litet förtydligande:

Löprundor och löparkompisar finns åt alla, men antalet pannlampor till utlåning är begränsade. Du som äger en egen gör klokt i att ta den med.

Jag kommer på tisdag

Jag kommer också. Det ska bli spännande att se vad Silva har att bjuda på 🙂

Jag kommer på tisdag.

Idag (söndag 26/2) på förmiddagen bestod underlaget ute på Järvafältet mestadels av is. Men innan tisdag kväll kommer det enligt prognosen både att regna lite och bli ganska många plusgrader. Jag kommer att springa där under dagen på tisdag för att kolla