Quote from Funbeat user on 20 October 2009, 18:49Enligt hans blogg så verkade han inte så fräsch med uppsvällda knän/leder med mera.
Dock så tränar han betydligt mer och effektivare än det stora flertalet P-B-Pcyklister.
Enligt hans blogg så verkade han inte så fräsch med uppsvällda knän/leder med mera.
Dock så tränar han betydligt mer och effektivare än det stora flertalet P-B-Pcyklister.
Quote from Funbeat user on 20 October 2009, 19:09Det är inte bara loppet i frankrike som är roligt, det är även kvalificeringsloppen. Den fina kamratskapet och den da stämningen mellan de som kämpar mot ett gemensamt mål.
Det är inte bara loppet i frankrike som är roligt, det är även kvalificeringsloppen. Den fina kamratskapet och den da stämningen mellan de som kämpar mot ett gemensamt mål.
Quote from Charlotte Skoglund on 20 October 2009, 19:16där håller jag verkligen med
alla underbara människor som man hinner träffa mer eller mindre långa stunder under brevetloppen, det förhöjer verkligen tillvaron.
Ibland kämpar man för att hänga med och andra gånger får man hålla igen....
ibland hittar man
där håller jag verkligen med
alla underbara människor som man hinner träffa mer eller mindre långa stunder under brevetloppen, det förhöjer verkligen tillvaron.
Ibland kämpar man för att hänga med och andra gånger får man hålla igen....
ibland hittar man
Quote from Claes Andersson on 20 October 2009, 20:11"Det är inte bara loppet i frankrike som är roligt, det är även kvalificeringsloppen. Den fina kamratskapet och den da stämningen mellan de som kämpar mot ett gemensamt mål."
+1 på den.
Det är ganska mycket därför jag vill tillbaka och köra igen.
"Det är inte bara loppet i frankrike som är roligt, det är även kvalificeringsloppen. Den fina kamratskapet och den da stämningen mellan de som kämpar mot ett gemensamt mål."
+1 på den.
Det är ganska mycket därför jag vill tillbaka och köra igen.
Quote from Funbeat user on 20 October 2009, 20:18Du är välkommen tillbaka Pontus, men jag hoppas att du inte kör med samma kläder som du har på bilden ...(t-).
Du är välkommen tillbaka Pontus, men jag hoppas att du inte kör med samma kläder som du har på bilden ...(t-).
Quote from Claes Andersson on 20 October 2009, 20:25Jag kör i blågult som alla andra. Om du i så fall skippar hojen på din bild. Tror inte motorn på den är okej va. 😉
Jag kör i blågult som alla andra. Om du i så fall skippar hojen på din bild. Tror inte motorn på den är okej va. 😉
Quote from Funbeat user on 20 October 2009, 20:30Den hojen har jag kört Jotunheimen runt på ( utom tävlan )
Bilden är tagen strax efter Sognefjells hytten
Den hojen har jag kört Jotunheimen runt på ( utom tävlan )
Bilden är tagen strax efter Sognefjells hytten
Quote from Funbeat user on 20 October 2009, 20:32"men utan pannben så spelar det ingen som helst roll hur jäkla vältränad du är."
Lite dit jag ville komma i mina påståenden och den främsta anledningen till att man hänger på denna sidan är för att ta till vara den breda erfarenhet som finns inom de områ
"men utan pannben så spelar det ingen som helst roll hur jäkla vältränad du är."
Lite dit jag ville komma i mina påståenden och den främsta anledningen till att man hänger på denna sidan är för att ta till vara den breda erfarenhet som finns inom de områ
Quote from Funbeat user on 12 November 2009, 15:56Kul att så många verkar sugna på långcykling. För det är verkligen jättekul. PBP var helt fantastiskt. LEL också, på sitt sätt. 🙂
Jag tror som några har skrivit här att om man tränar hårt och långt, i sol och i skitväder så har man bättre förutsättninga
Kul att så många verkar sugna på långcykling. För det är verkligen jättekul. PBP var helt fantastiskt. LEL också, på sitt sätt. 🙂
Jag tror som några har skrivit här att om man tränar hårt och långt, i sol och i skitväder så har man bättre förutsättninga
Quote from Funbeat user on 12 November 2009, 16:08Numea finns det en egen grupp för PBP som ett tips: http://www.funbeat.se/groups/overview.aspx?GroupID=2086
Numea finns det en egen grupp för PBP som ett tips: http://www.funbeat.se/groups/overview.aspx?GroupID=2086