Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelParis-Brest-Paris
You need to log in to create posts and topics.

Enligt hans blogg så verkade han inte så fräsch med uppsvällda knän/leder med mera.
Dock så tränar han betydligt mer och effektivare än det stora flertalet P-B-Pcyklister.

Det är inte bara loppet i frankrike som är roligt, det är även kvalificeringsloppen. Den fina kamratskapet och den da stämningen mellan de som kämpar mot ett gemensamt mål.

där håller jag verkligen med
alla underbara människor som man hinner träffa mer eller mindre långa stunder under brevetloppen, det förhöjer verkligen tillvaron.
Ibland kämpar man för att hänga med och andra gånger får man hålla igen....
ibland hittar man

"Det är inte bara loppet i frankrike som är roligt, det är även kvalificeringsloppen. Den fina kamratskapet och den da stämningen mellan de som kämpar mot ett gemensamt mål."
+1 på den.
Det är ganska mycket därför jag vill tillbaka och köra igen.

Du är välkommen tillbaka Pontus, men jag hoppas att du inte kör med samma kläder som du har på bilden ...(t-).

Jag kör i blågult som alla andra. Om du i så fall skippar hojen på din bild. Tror inte motorn på den är okej va. 😉

Den hojen har jag kört Jotunheimen runt på ( utom tävlan )
Bilden är tagen strax efter Sognefjells hytten

"men utan pannben så spelar det ingen som helst roll hur jäkla vältränad du är."

Lite dit jag ville komma i mina påståenden och den främsta anledningen till att man hänger på denna sidan är för att ta till vara den breda erfarenhet som finns inom de områ

Kul att så många verkar sugna på långcykling. För det är verkligen jättekul. PBP var helt fantastiskt. LEL också, på sitt sätt. 🙂

Jag tror som några har skrivit här att om man tränar hårt och långt, i sol och i skitväder så har man bättre förutsättninga

Numea finns det en egen grupp för PBP som ett tips: http://www.funbeat.se/groups/overview.aspx?GroupID=2086