Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelParis-Brest-Paris
You need to log in to create posts and topics.

Pernilla: Jag är inte helt säker men jag tror att det beror på att intresset stadigt (?) har ökat för varje lopp, att de antar att det kommer att öka också inför 2011, att de har börjat uppnå gränsen för vad de klarar och att de måste begränsa antalet på

Att det inte ligger några 22 mil i nån av de marscherna jag nämnde trodde jag framgick?
Det enda jag sa var att jag åxå gått 22 mil, t o m 25 vid det aktuella tillfället men skitsamma.

Men visst jaja ibland tänker man till och som här missar att förklar

Då blir det elitklass nästa år?

Hej Manne

Ja ja, jag vet i allafall en som bör veta hur det känns och vad som krävs för att köra PbP. Och det är Jean-Claude Muzellec från, klub Audax Club Nordique.

Han har fullföljt 8 gånger och det under följande år 79 83 87 91 95 99 03 07 och det är

Det är under vintermånaderna man bygger upp den psykiska och fysiska styrkan som kommer till nytta under PBP.

Mörker, dubbdäck, regn och snö ger bra träning. 😉

Hej Nisse.

"Mörker, dubbdäck, regn och snö ger bra träning. ;-)"

Detta har jag aldrig fattat. När det finns trainer, cd, dvd, tv, mp3 mm i mitt förråd. Varför ska jag då ut i läbbiga vintermörkret? Detta förstår jag inte.

Vänligen

P.

För att kylan bränner lite extra kalorier?

Mörker, dubbdäck, regn och snö bygger kraftiga pannben 🙂
Det kan vara bra att ha ibland på den franska landsbygden

Hej Nisse.

"Mörker, dubbdäck, regn och snö bygger kraftiga pannben
Det kan vara bra att ha ibland på den franska landsbygden "

Behöver inget pannben där inte. Bara en djävligt d fysik och ett medelmåttigt tempo, så fixare det sig nog.

"Det är inte dis

"Är man blöt, hungrig eller fryser. Så är man antingen dum eller outbildad.
Det är bara att välja."

Hehe.....-Lars Svält- 😀