Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelParis-Brest-Paris
You need to log in to create posts and topics.

eller militär.

P;

Med ditt resonemang bör du kunna fräsa runt PBP på ca 40h eller 48 h med en d natts sömn ...

Jag undrar vad folk gjorde i ytterligare 50 h ?

Dessutom undrar jag vad man skall ha för utbildning för att hela tiden hålla sig torr och varm iförd cykeltr

Hej På er.

Manne. Du har ju humor. Lars svält;) inte första gången han kallas för det. He he.

Nisse.

"Jag må vara både dum och outbildad, men militär logik har sina brister "

Nej det tror jag inte att du är men du/man/jag ska inte blanda ihop fritid

Jaaa Nisse lovar bättre väder 2011. Då kanske man borde göra ett försök då. Eller åtminstone börja kvala.

P;

Sova i tält har jag slutat med. Det är för tungt och tar för stor plats, både i bagaget och där det skall sättas upp.

Man skall inte ta med sig saker som man inte använder, man kan inte använda saker som man inte har med sig ...

hmm nu är jag inte direkt nyfiken att cykla på ett militäriskt sätt, hur nu det går till. Men som sagt hur man klarar sig torr och inte frusen eller hungrig under 120mil...det undrar jag. Antingen blir man ju blöt mer eller mindre av svett eller så finns

Ja, Tony Stigsson verkar vara ett väldekorerat föredöme av högsta rang.
Jag tror att jag sover inomhus om det är -42.

Klart att Nisse skulle hoppa på den här tråden.

Bara en varning till er andra i den här tråden. Nisse är GALEN! 😉
Men jag är helt fast och övertygad om att han vet vad han pratar om då han faktiskt har feta meriter i distanscykling (och andra galna gr

Bigmollo körde inte på ett antal veckor efter L-E-L och då verkar det inte vara en hälsokur.

Bigmollo var gruppledare på Mälaren runt veckan efter LEL , så helt sönderkörd var han väl inte ...;)

PBP är inget extremlopp, det är en trevlig tur i frankrike med ett lika trevligt arrangemang.

Folk skulle ju inte komma tillbaka gång efter gång, om