Quote from Guest on 20 January 2009, 13:26I Parloppet – som avgörs tisdagen den 16 juni – tävlar två löpare tillsammans på en vacker bana genom Hagaparken i Stockholm/Solna. Löparna springer banan åt olika håll och möte alltså under loppet. Distansen är 5 km.
Den sammanlagda tiden för parets löp
I Parloppet – som avgörs tisdagen den 16 juni – tävlar två löpare tillsammans på en vacker bana genom Hagaparken i Stockholm/Solna. Löparna springer banan åt olika håll och möte alltså under loppet. Distansen är 5 km.
Den sammanlagda tiden för parets löp
Quote from Funbeat user on 20 January 2009, 13:36Kul, ett återupplivat lopp! (t+)
http://www.marathon.se/news/article.cfm?newsid=963948Bra att det ligger mitt i sommaren, det är lite tävlingstorka i juni annars.
Nu ska jag jaga upp nån att springa med!
Kul, ett återupplivat lopp! (t+)
http://www.marathon.se/news/article.cfm?newsid=963948
Bra att det ligger mitt i sommaren, det är lite tävlingstorka i juni annars.
Nu ska jag jaga upp nån att springa med!
Quote from Funbeat user on 20 January 2009, 13:43Det låter som ett väldigt trevligt arrangemang. Här gäller det att hitta en partner som inte är björkpollenallergiker!
Det låter som ett väldigt trevligt arrangemang. Här gäller det att hitta en partner som inte är björkpollenallergiker!
Quote from Funbeat user on 21 January 2009, 13:402 dagar efter hemkomsten från Sweden rock festival. Skulle inte tro att nån vill springa med mig då.
2 dagar efter hemkomsten från Sweden rock festival. Skulle inte tro att nån vill springa med mig då.
Quote from Funbeat user on 21 January 2009, 16:03Jodå, lite löpning mellan rockfestivalen och midsommarafton är bra för levervärdena 😉
Jodå, lite löpning mellan rockfestivalen och midsommarafton är bra för levervärdena 😉
Quote from Funbeat user on 12 March 2009, 20:47Den här vill jag vara med på!
Har flirtat massa med min make så nu har han lovat att springa med mig. Ska bli så kul (H:)
Den här vill jag vara med på!
Har flirtat massa med min make så nu har han lovat att springa med mig. Ska bli så kul (H:)
Quote from Funbeat user on 14 March 2009, 10:54Jag kan springa med dig Peter, vi är ju ungefär lika snabba, om jag inte är heldöd efter maran förstås. 😉
Jag kan springa med dig Peter, vi är ju ungefär lika snabba, om jag inte är heldöd efter maran förstås. 😉
Quote from Funbeat user on 14 March 2009, 12:15Topp! Då blir det Karin och jag. (V)
Topp! Då blir det Karin och jag. (V)
Quote from Funbeat user on 14 March 2009, 22:13Har troligtvis fått sambon att ställa upp som partner även i detta sammanhang! Ska bli skoj 🙂
Har troligtvis fått sambon att ställa upp som partner även i detta sammanhang! Ska bli skoj 🙂
Quote from Funbeat user on 14 March 2009, 22:37Är det vanligt med åldersgräns på så pass korta lopp som 5 km?
Vad kan orsaken tänkas vara att man satt en gräns på 14 år?
Är det vanligt med åldersgräns på så pass korta lopp som 5 km?
Vad kan orsaken tänkas vara att man satt en gräns på 14 år?