Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning - Lopp och tävlingarParloppet
You need to log in to create posts and topics.

Ungarna springer så djävla fort...?! Mjölksyre-produktionen börjar efter puberteten å efter det så springer dom inge alls:D

Haha, bra försök Kjell. Någon som har ett annat förslag?

(L)

Okidoki Jackie-boy.!!?...jag testar väl igen.....?! Får man inte gå på bio så får man faan inte kuta heller....Maud Olofsson 2007. (Personligt meddelande!!?....så säger man om det inte finns på video,print eller radio/TV....)(H)

Tveksamma kontakter du har Kjell. Det lär bli livat när ni två ska försöka överrösta varandra. Jämnt skägg.

Nej,nej ...Jackie.??!! Maudan-gumman...(som jag kallar henne sedan 2006?!) har en helt annan sida än den hon visar upp i TV å liknande medier..Hon är en mjuk och sensibel kvinna med en nästan flickaktig röst och där ett näst intill hysteriskt fnitter inte

Nå, i morgon smäller det!
Plockade ut nummerlapparna idag, fick två par strumpor i snabbhetspremie.

Vet inte hur dom seedar ut paren men nu ska jag springa medurs (lång backe i starten) och Karin springer moturs (kort men brant backe vid Koppartälten)
Ni

Det där låter som ett roligt lopp. Synd att vi inte bor kvar vid St Eriksplan, för då hade det varit gångavstånd till Hagaparken.

Nu måste vi flyga i minst 8 timmar och det känns lite jobbigar. 😉

Mia, det är det värt, komigennurå!

Nä allvarligt, jag ska nog hålla käft, jag har Hagaparken utanför fönstret på jobbet. Det blir inte ens uppvärmning att springa dit i morgon.

Jag har oxå lurat med min sambo att springa, det ska bli trevligt.
Ett kul sätt att umgås på... och så har man något annat att prata om sen , inte bara om sin dag på jobbet.
Jag fick oxå strumpor fast jag hämtade ut min nrlapp idag (måndag) haha...
Min s

Det blir visst inget parlöpande för mig. Måste jobba 🙁