Quote from Funbeat user on 16 June 2009, 17:19man tackar man tackar! Lycka till alla ... det här blir roligt!
man tackar man tackar! Lycka till alla ... det här blir roligt!
Quote from Funbeat user on 16 June 2009, 21:43Visst var det kul! Och att solen var framme gjorde inte saken sämre. Hoppas att det blir ett lopp som återkommer.
Om man får önska vore det bra med lite mindre allergiframkallande ludd i luften då... Har nyst i två timmar nu.
Visst var det kul! Och att solen var framme gjorde inte saken sämre. Hoppas att det blir ett lopp som återkommer.
Om man får önska vore det bra med lite mindre allergiframkallande ludd i luften då... Har nyst i två timmar nu.
Quote from Funbeat user on 16 June 2009, 21:43Det var kul, välarrangerat, mycket folk, fint väder, bra tid. Härligt lopp, tyckte jag. Premiär att tävla i mina fina Five Fingers, och det gick över förväntan (ett litet skav på en tå precis mot slutet), lätt och fint steg i trängseln.
Hoppas det blir en
Det var kul, välarrangerat, mycket folk, fint väder, bra tid. Härligt lopp, tyckte jag. Premiär att tävla i mina fina Five Fingers, och det gick över förväntan (ett litet skav på en tå precis mot slutet), lätt och fint steg i trängseln.
Hoppas det blir en
Quote from Funbeat user on 16 June 2009, 22:14Kunde inte vara bättre! Kanonväder och bra stämning i gräset och solen. Massor av bekanta att prata med också. Jag slog PB med en hel minut och vårt lag kom på plats 101 av 511, mest tack vare att Karin spöade mej med 16 sek.
Det var många glada amatörer
Kunde inte vara bättre! Kanonväder och bra stämning i gräset och solen. Massor av bekanta att prata med också. Jag slog PB med en hel minut och vårt lag kom på plats 101 av 511, mest tack vare att Karin spöade mej med 16 sek.
Det var många glada amatörer
Quote from Funbeat user on 16 June 2009, 22:24Kul lopp även om jag som vanligt var för dålig på att ta en position i startfållan i tid så fick trängas. Fint väder och trevlig picknick efterråt. Dock tycker jag det var synd att banan inte var fulla 5 km. De ropade ut under timmen innan att den bara va
Kul lopp även om jag som vanligt var för dålig på att ta en position i startfållan i tid så fick trängas. Fint väder och trevlig picknick efterråt. Dock tycker jag det var synd att banan inte var fulla 5 km. De ropade ut under timmen innan att den bara va
Quote from Funbeat user on 16 June 2009, 22:55tänkte just att det måste ha varit något för kort. Men ändå personbästa för bägge deltagare. Sorry Mattias, vår långsammare man var inte långt efter dig. 🙂
En smolk i bägaren var att EuroPark (t-), ni vet "det mycket trevliga parkeringsbolag", väntad e
tänkte just att det måste ha varit något för kort. Men ändå personbästa för bägge deltagare. Sorry Mattias, vår långsammare man var inte långt efter dig. 🙂
En smolk i bägaren var att EuroPark (t-), ni vet "det mycket trevliga parkeringsbolag", väntad e