Quote from Guest on 13 February 2006, 09:29Jag snor namnet från Cissis gamla grupp, det är väl OK?
Tar en gammal fråga också: vad är roligast?
äh förresten, hur viktigt är rätta looken? 😉
Sitter just och dräglar över snygga träningskläder, vad gillar ni bäst? Eller bryr ni er?
Favoritmaterial?
Jag snor namnet från Cissis gamla grupp, det är väl OK?
Tar en gammal fråga också: vad är roligast?
äh förresten, hur viktigt är rätta looken? 😉
Sitter just och dräglar över snygga träningskläder, vad gillar ni bäst? Eller bryr ni er?
Favoritmaterial?
Quote from Erik Wickström on 13 February 2006, 09:39För tillfället är box (heter bara så på vårat gym, typ boxercise om jag förstått det hela rätt) och body combat det absolut roligaste, längtar efter varje pass.
Dreglar gärna efter snygga träningskläder (men då jag har en häst som äter mig ur huset,) och
För tillfället är box (heter bara så på vårat gym, typ boxercise om jag förstått det hela rätt) och body combat det absolut roligaste, längtar efter varje pass.
Dreglar gärna efter snygga träningskläder (men då jag har en häst som äter mig ur huset,) och
Quote from Sven Olof Hanses on 13 February 2006, 10:03Box,combat,stepp,spinning,core,får aldrig tiden att räcka till allt jag vill, så nu kör jag en period spinning. 🙂 o alltid core..
Box o combat va det innan..o innebandy (oh det sakna jag..)
Till sommaren ska det bli cykel,Joggning,vattenskidor..vandrin
Box,combat,stepp,spinning,core,får aldrig tiden att räcka till allt jag vill, så nu kör jag en period spinning. 🙂 o alltid core..
Box o combat va det innan..o innebandy (oh det sakna jag..)
Till sommaren ska det bli cykel,Joggning,vattenskidor..vandrin
Quote from Funbeat user on 13 February 2006, 10:28Ja hästsport måste vara ngt för prylgalenskap? Fast hästen är ju viktigast förstås ... 😉 själv skulle jag vilja skaffa en hund att träna med.
Jag älskar att skaffa fina saker att träna i. Tror det är dags för nya skor snart haft mina ett par år nu.
Jag
Ja hästsport måste vara ngt för prylgalenskap? Fast hästen är ju viktigast förstås ... 😉 själv skulle jag vilja skaffa en hund att träna med.
Jag älskar att skaffa fina saker att träna i. Tror det är dags för nya skor snart haft mina ett par år nu.
Jag
Quote from Sven Olof Hanses on 13 February 2006, 12:22:)))))
:)))))
Quote from Funbeat user on 13 February 2006, 13:46Vandra är väl inte precis pass, men jag drömmer om en vandringssemester ... inte att tälta utan gå mellan bekväma ställen eller göra fina dagsutflykter. På sommaren vill man ju gärna komma ut, men jag tycker inte att det alltid är en höjdare att träna ute
Vandra är väl inte precis pass, men jag drömmer om en vandringssemester ... inte att tälta utan gå mellan bekväma ställen eller göra fina dagsutflykter. På sommaren vill man ju gärna komma ut, men jag tycker inte att det alltid är en höjdare att träna ute
Quote from Jan Lundquist on 13 February 2006, 14:49Vad trött jag blir...
Hade skrivit en lång utläggning om vilken passidiot jag är men det försvann...
Jag får återkomma.
Vad trött jag blir...
Hade skrivit en lång utläggning om vilken passidiot jag är men det försvann...
Jag får återkomma.
Quote from Erik Wickström on 13 February 2006, 15:04Mmmmm.... man kan bli helt sjuk på att köpa hästgrejor, vansinnigt kul, men nästan ingenting kostar mindre än 500, möjligtvis ridstrumpor. Har även två små ettriga hundar att träna med men tyvärr kan dom ju inte hänga med på passen, även om dom troligtvi
Mmmmm.... man kan bli helt sjuk på att köpa hästgrejor, vansinnigt kul, men nästan ingenting kostar mindre än 500, möjligtvis ridstrumpor. Har även två små ettriga hundar att träna med men tyvärr kan dom ju inte hänga med på passen, även om dom troligtvi
Quote from Funbeat user on 13 February 2006, 17:41Vad har du? Jack Russels??? Taxar?
Vad har du? Jack Russels??? Taxar?
Quote from Erik Wickström on 13 February 2006, 18:40Högbenta ettriga jack russels, mor och kastrerad son. När jag varit på pass och dom kanske fått lite mindre motion än vanligt så kan det hända att dom ger sig på varandra med liv och lust.
Inte en lugn stund i detta hus. Fast dom är ena riktiga kelgrisar
Högbenta ettriga jack russels, mor och kastrerad son. När jag varit på pass och dom kanske fått lite mindre motion än vanligt så kan det hända att dom ger sig på varandra med liv och lust.
Inte en lugn stund i detta hus. Fast dom är ena riktiga kelgrisar