Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumGruppträning!Passfantaster hitåt!
You need to log in to create posts and topics.

jag gillar också body pump skarpt!
och core och spinning

testade nyligen pilates boll och det var förvånansvärt avslappnande. bättr än yoga tycker jag.

Jag har kört pilates boll en gång. Det var helt ok, men jag tycker fortfarande att yoga är snäppet vassare 😉
Mitt gym har börjat med nåt som kallas Flow nu. Det är väldigt trevligt tycker jag. Då får man lite av varje: Lite yoga, lite pilates, lite tai c

kanske testar det nån gång, vi har det på mitt gym också...ibland vill man göra nåt avslappnande...

Jag kör bara pass. Tränar Core, Bodypump, Step, Aerobics, Booty, Spinning och har nu lagt in yoga också. Tycker det är mycket roligare att träna pass än att vara i gymmet och lyfta vikter!

egentligen håller jag med, pass är toppen!
men igår körde jag styrka inne i gymmet för första gången på nån månad och det kändes kanombra, jag hade ändrat om lite i min rutin efter att ha läst lite, ocg det var riktigt skoj!

En gång missade jag bussen på väg till en bodypump klass.. Jag kom för sent och fick inte vara med.. Dom i receptionen sa att jag fick träna i gymmet. Jag blev förtvivlad för jag vet ju inte hur man gör!!! Men jag tänkte att jag i alla fall skulle försöka

haha..usch nej. de funkar kanske inte.
men be om en instruktion av gymmet. det brukar vara gratis och då visar dem alla inställningar och hur du ska göra för att det ska bli bra med teknik osv.
sen efter ett tag blir man säker och vågar testa fler maskin

BodyStep, BodyPump, BodyCombat, BodyAttack, Core, BodyJam, Afro Power Dance är vad jag brukar gå på... Roligast tycker jag BodyStep och BodyAttack är. 🙂 De passen är riktigt svettiga!! Sen så gillar jag ju BodyPump mycket.