Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumGruppträning!Passfantaster hitåt!
You need to log in to create posts and topics.

PSI= Powerstrike Imact. Man boxar och sparkar (bara roundhouse kick) mot stående säckar (b-cube) en form av kickboxning. Man står två och två och slår/sparkar i takt till musiken samtidigt så att säcken hålls på plats. Både jobbigt fysikt men även mentalt

OK, låter ju rätt kul. Inte sett att det finns här, men beror ju på hur mkt man letar också 😉

hej på er!
Testade ett nytt pass igår. AfroPower Dance. Introduktionspass på 30 minuter. Brukar inte känna att jag har det riktiga "gunget" men det svängde rejält. Superkul pass! Det vara rena rama partystämningen. Tanter, tjejer, killar o gubbar i alla å

Åh afrodans det är riktigt kul. Men det finns inte här 🙁

Tycker att det är dags att jag skriver i denna grupp eftersom jag bara går på gruppträningspass. Så här kommer min gruppträningshistoria.
Har gått 5 terminer på Örebro Universitets Idrottsförening. Första terminen körde jag bara Afro Power Dance. Tyckte

core är grymt joggigt men on du ger det en chans och försöker göra det till en regelbunden grej så kommer det kännas lättare efter ett tag, jag lovar!

du behöver ju inte göra lla repetitioner, gör vad du orkar och lite till 🙂

Har gått på corestick. Det är också jobbigt men det har jag inget emot längre.

Corepasset igår gick bra. Jobbigt men kul. Var en väldigt bra, söt och trevlig instruktör 🙂
Kommer nog att gå på fler lunchpass de veckor jag av nån anledning missar nåt av

hur funkar corestick? har aldrig testa, låter spännande...

Det är som core fast man använder sig av en plastpinne som hjälpmedel till de flesta övningar.

Mina favoriter är:

Dansaerobics
Yoga
BodyPump