Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumGruppträning!Passfantaster hitåt!
You need to log in to create posts and topics.

Liksom mer road av skicklighet ...

Ligger nåt i det Anna.

ja, hur ska ni annars få babes? eller behålla dem, ni måste stajla lite för att hålla rivalerna borta! 😉

Där sa du nåt Anna.
Ofta stajlar killar runt en tjej och tjejen bryr sig ofta inte om det. Däremot så dryper alla iväg som inte klarar av att stajla lika bra. Ensam kvar blir grottman Numero Uno 😉 Jag har sett det många gånger nu när jag tänker efter oc

Det finns ju två sorters tjejer, de som gillar grottman Numero Uno, och de som inte gör det (ofta inte alls), men många killar verkar tro att ALLA tjejer hör till kategori ett ...

Precis som alla tjejer vet att alla killar faller för .... fyll i vad som

Lingling
Du har missat poängen och den är intressant. Jag tror alltså att i läget flera killar en tjej så stylar killarna för att först jaga bort konkurrensen. Sen när väl grottmannen blir på tu man hand med tjejen så byter han taktik ovh försöker impa på

Jo, men det intressanta är att killarna låter sig jagas bort - de ger upp för de tror att de vet tjejens preferenser. De blandar ihop sina egna manliga ideal med tjejernas och tror att de är desamma.

Ungefär som hur många killar tycker att en del stjärnm

Det värsta är dock att tjejerna säger en sak och sen hänger de lik förbaskat med grottmannen 😉

Fast han kanske HAR dolda sidor 😉
Ungefär som alla flickor som "har så fin personlighet" så de blir kandidater till Fröken Sverige etc har långt vackert (blont) hår, bra tänder, höga kindben, stora ögon osv ... och så vill de göra ngt för miljön.

jag vill ha grottmannen. enkel matematik. Någon måste försvara mig/hemmet/barnen som kommer. 😉

Jag har alltid dragits till killar som är större än mig, de ska kunna behandla mig som en "bräcklig kvinna" vilket inte gå om de är normalbyggda eller riktig