Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumGruppträning!Passfantaster hitåt!
You need to log in to create posts and topics.

älskar bodypump 🙂 fast, kanske tröttnar snart... kör 2-3 pass i veckan nu.... men sen beror det på tränaren mycket.. min favvotränare 🙂 hon har även step och har nu slutat med pump på mitt gym.. så då har jag börjat på step med bara för att få köra fö

"Vad jag förstår på era svar så ligger det alltså nåt i att det är ont om män på dessa pass. Jag har ofta undrat varför de tilltalar kvinnor men inte män? "
En fundering jag kommit på är att det kanske beror på "dansbrist" annars? Kvinnor med en karl som

I höst blir det body jam och bodypump som gäller. Pumpen är kul och välbehövlig för att behålla någon form av styrka medan body jam ger mig sådan livsenergi, urkul helt enkelt.

Nu i vinter blir det bodybalance, bodycombat, psi och bodyjam.

Jag har precis upptäckt SATS box-pass, och tycker det är superskoj! Och jobbigt!

Jag kommer snart få sluta igen, eftersom jag svettas bort hela mig. (Fast det kan man inte va, tror det kommit fram här på Funbeat massa gånger... :-))

Det har för övrigt v

psi? Vad är det?

Boxpass i olika varianter tycker jag är kul, även om det inte blivit så mkt som tänkt den här hösten ... Alldeles mör idag av en massa knäböj i onsdags, undrar hur det blir idag, sista passet för terminen:(

Tråkiga med "pass" är att nu

I "min" förening fortsätter vi med sk skinkgympa fram till vårstarten i vecka 2. Vi är ett gäng instruktörer som erbjuder 2 medelgympapass och ett boxpass per vecka. Vi tränar till och med jul-och nyårsafton, vilket brukar vara väldigt upskattat. Varje pa

Skinkgympa? Syftas på julskinkan eller de egna då? 😀

Det får var och en tolka själv;)

Det blev för långt att skriva köttbullegympa, prinskorvsgympa, janssonsfrestelsegympa...och för att hålla nere annonskostnaderna valde vi just "skinkgympa"

Betala per bokstav?

Jag känner mig iaf skinkgympad fortfarande, gjorde en vanvettig massa knäböjar i onsdags känns det som ...