Quote from Magnus Ahlstrand on 23 February 2006, 00:15en del sparar sin aoch säger att det är dyrt om de går upp at köpa nya för det har hänt förut. det hände mig en gång med, men hellre det än att spara dem för det är som att acceptera viktökning???
vill hellre ha så tajta jeans att de stramar redan efter
en del sparar sin aoch säger att det är dyrt om de går upp at köpa nya för det har hänt förut. det hände mig en gång med, men hellre det än att spara dem för det är som att acceptera viktökning???
vill hellre ha så tajta jeans att de stramar redan efter
Quote from Therese Linner on 24 February 2006, 09:13Jag var i alla fall grymt nöjd att jag nu har tre (!) träningsoveraller i storlek M istället för en stackars XL som egentligen var för stor. OCH sub 4-vindjackan i M passar. *lycka*
Jag var i alla fall grymt nöjd att jag nu har tre (!) träningsoveraller i storlek M istället för en stackars XL som egentligen var för stor. OCH sub 4-vindjackan i M passar. *lycka*
Quote from Stefan Melby on 1 March 2006, 20:52Box och CorePuls (mage o rygg på balansbräda) är klart de roligaste passen tycker jag! Tränar helst i "prasselbyxor" med lufthål vid knänen. Låter heltokigt men kanonbra! Köpte dem på SATS.
Box och CorePuls (mage o rygg på balansbräda) är klart de roligaste passen tycker jag! Tränar helst i "prasselbyxor" med lufthål vid knänen. Låter heltokigt men kanonbra! Köpte dem på SATS.
Quote from Funbeat user on 1 March 2006, 23:55Imorgon ska jag på kick box och ska inviga mina nya turkos tror jag.
Imorgon ska jag på kick box och ska inviga mina nya turkos tror jag.
Quote from Urban Johansson on 2 March 2006, 13:33Ahhh, har precis varit på två pass med Oscar Nilsson, en av Sveriges bästa instruktörer enligt Fitness Magazines läsare (och mig).
Suuuuperkul!
Bra koreografi och han är grymt pedagogisk.
jag längtar redan till nästa gång...(var bara tvungen att skriva
Ahhh, har precis varit på två pass med Oscar Nilsson, en av Sveriges bästa instruktörer enligt Fitness Magazines läsare (och mig).
Suuuuperkul!
Bra koreografi och han är grymt pedagogisk.
jag längtar redan till nästa gång...
(var bara tvungen att skriva
Quote from Funbeat user on 2 March 2006, 13:58Vad kul! Vad är han för sorts instruktör? Ngn sorts dansaerobics rakt av eller ... ?
Vilken sorts musik och så; berätta!Boxen var bra, det är otroligt vad man kör slut på sig.
Mina nya byxor fungerade jättebra, inte till hinder och inte för varma.
Vad kul! Vad är han för sorts instruktör? Ngn sorts dansaerobics rakt av eller ... ?
Vilken sorts musik och så; berätta!
Boxen var bra, det är otroligt vad man kör slut på sig.
Mina nya byxor fungerade jättebra, inte till hinder och inte för varma.
Quote from Urban Johansson on 3 March 2006, 08:54Jag har varit på step-up och aerobics för honom men jag tror att han kör även dans-pass och bodypump.
Jag skulle tippa att han har någon form av dansträning i grunden. Han skulle till och med ha kunnat dansa balett en tid, han brukar göra små roliga trip
Jag har varit på step-up och aerobics för honom men jag tror att han kör även dans-pass och bodypump.
Jag skulle tippa att han har någon form av dansträning i grunden. Han skulle till och med ha kunnat dansa balett en tid, han brukar göra små roliga trip
Quote from Jan Lundquist on 3 March 2006, 21:58Vet ni, jag har aldrig varit på ett pass med en manlig instruktör. Jo ett spinningpass en gång men aldrig ett pass i en aerobics-sal, inte ens pump..
Vet ni, jag har aldrig varit på ett pass med en manlig instruktör. Jo ett spinningpass en gång men aldrig ett pass i en aerobics-sal, inte ens pump..
Quote from Fredrik Närenfors on 3 March 2006, 22:34Och jag har aldrig sett nåt annat än kvinnor sitta och vänta på att få gå in i aerobicssalen.
Och jag har aldrig sett nåt annat än kvinnor sitta och vänta på att få gå in i aerobicssalen.
Quote from Funbeat user on 3 March 2006, 22:58Haha, Per, det har jag.
Dels enda gången jag var på F&S aerobics - och hamnade på deras avanc visade det sig - en karl.
Sedan då jobbets, alltid ca 30% killar/män. Funderat på om jag skulle tipsa Fitness & Aerobics om vilket kul reportage det vore, men ja
Haha, Per, det har jag.
Dels enda gången jag var på F&S aerobics - och hamnade på deras avanc visade det sig - en karl.
Sedan då jobbets, alltid ca 30% killar/män. Funderat på om jag skulle tipsa Fitness & Aerobics om vilket kul reportage det vore, men ja