Quote from Funbeat user on 13 February 2006, 19:10Parsons? Det var ju lite ovanligt! Strävhår eller släta? De har charm iaf, även om lynnet kanske ...
Parsons? Det var ju lite ovanligt! Strävhår eller släta? De har charm iaf, även om lynnet kanske ...
Quote from Erik Wickström on 14 February 2006, 08:04Mamman är en Parson med stamtavla osv.. sonen är egentligen en korsning mellan parson och högbent vanlig jack, pappan har jack stamtavla, men är lika stor och ser exakt ut som en parson.
Strävhåriga ska dom va, men nu är dom rätt lurviga och då blir pälse
Mamman är en Parson med stamtavla osv.. sonen är egentligen en korsning mellan parson och högbent vanlig jack, pappan har jack stamtavla, men är lika stor och ser exakt ut som en parson.
Strävhåriga ska dom va, men nu är dom rätt lurviga och då blir pälse
Quote from Funbeat user on 14 February 2006, 09:05Body jam? Inte ens en aning om vad det är, du får berätta!
Body jam? Inte ens en aning om vad det är, du får berätta!
Quote from Jan Lundquist on 14 February 2006, 10:01Body Jam ingår i Les Mills förkoreograferade koncept precis som body pump eller step men det här är ett danspass:
http://www.aftonbladet.se/vss/halsa/story/0,2789,763896,00.html
Body Jam ingår i Les Mills förkoreograferade koncept precis som body pump eller step men det här är ett danspass:
http://www.aftonbladet.se/vss/halsa/story/0,2789,763896,00.html
Quote from Funbeat user on 14 February 2006, 11:05Stina, länken verkar inte fungera.
Stina, länken verkar inte fungera.
Quote from Erik Wickström on 14 February 2006, 13:20Danspass!!!!!!!!? Det kan ju bli tufft för mig, har koordinationsproblem på combaten så jag kanske trasslar in mig ordentligt........är dessutom lika vig och smidig som en engelsk bulldog. ojoj... Men skam den som ger sig, måste ju prova.
Danspass!!!!!!!!? Det kan ju bli tufft för mig, har koordinationsproblem på combaten så jag kanske trasslar in mig ordentligt........är dessutom lika vig och smidig som en engelsk bulldog. ojoj... Men skam den som ger sig, måste ju prova.
Quote from Jan Lundquist on 14 February 2006, 14:58Lingling,
Ta hela länken (t om .html) och klistra in i din webläsare så ska det funka!
Lingling,
Ta hela länken (t om .html) och klistra in i din webläsare så ska det funka!
Quote from Funbeat user on 14 February 2006, 15:03Ok ... jo det fungerar - men varför blir inte hela hypertext?
Känner nog igen det där iaf, kan ha läst det i förbifarten förstås.
Ok ... jo det fungerar - men varför blir inte hela hypertext?
Känner nog igen det där iaf, kan ha läst det i förbifarten förstås.
Quote from Pelle Leek on 14 February 2006, 18:07Någon här som är instruktör i kick ´n box eller aerobic. Jag håller på att klura ut lite nya block och har idétorka =) Vore kul att byta lite block eller kombianationer om någon har lust... Ha de bra!!
Någon här som är instruktör i kick ´n box eller aerobic. Jag håller på att klura ut lite nya block och har idétorka =) Vore kul att byta lite block eller kombianationer om någon har lust... Ha de bra!!
Quote from Maria Gragger on 15 February 2006, 08:38För att återgå till kläder...Jag tränar i kläder från Casall och Betterbodies... Har en kompis som jobbar på två olika gym och jag får rabatt jag med...Ibland har man tur!
Grejen är den att jag aldrig tränar i andra trosor än mina Casall-trosor =) Det fun
För att återgå till kläder...Jag tränar i kläder från Casall och Betterbodies... Har en kompis som jobbar på två olika gym och jag får rabatt jag med...Ibland har man tur!
Grejen är den att jag aldrig tränar i andra trosor än mina Casall-trosor =) Det fun