Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumGruppträning!Passfantaster hitåt!
You need to log in to create posts and topics.

Parsons? Det var ju lite ovanligt! Strävhår eller släta? De har charm iaf, även om lynnet kanske ...

Mamman är en Parson med stamtavla osv.. sonen är egentligen en korsning mellan parson och högbent vanlig jack, pappan har jack stamtavla, men är lika stor och ser exakt ut som en parson.
Strävhåriga ska dom va, men nu är dom rätt lurviga och då blir pälse

Body jam? Inte ens en aning om vad det är, du får berätta!

Body Jam ingår i Les Mills förkoreograferade koncept precis som body pump eller step men det här är ett danspass:

http://www.aftonbladet.se/vss/halsa/story/0,2789,763896,00.html

Stina, länken verkar inte fungera.

Danspass!!!!!!!!? Det kan ju bli tufft för mig, har koordinationsproblem på combaten så jag kanske trasslar in mig ordentligt........är dessutom lika vig och smidig som en engelsk bulldog. ojoj... Men skam den som ger sig, måste ju prova.

Lingling,

Ta hela länken (t om .html) och klistra in i din webläsare så ska det funka!

Ok ... jo det fungerar - men varför blir inte hela hypertext?
Känner nog igen det där iaf, kan ha läst det i förbifarten förstås.

Någon här som är instruktör i kick ´n box eller aerobic. Jag håller på att klura ut lite nya block och har idétorka =) Vore kul att byta lite block eller kombianationer om någon har lust... Ha de bra!!

För att återgå till kläder...Jag tränar i kläder från Casall och Betterbodies... Har en kompis som jobbar på två olika gym och jag får rabatt jag med...Ibland har man tur!
Grejen är den att jag aldrig tränar i andra trosor än mina Casall-trosor =) Det fun