Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumGruppträning!Passfantaster hitåt!
You need to log in to create posts and topics.

Hej! Nu fungerar länken som den ska.
/o

Härligt Olle! Du är så snabb!

Jag skulle också vilja skriva om kläder och pass, men får återkomma. =) Är för trött...

Hm ... träningstrosor, mina har jag inte sett till på lääänge, någonstans i början av graviditeten ... brukade hekt enkelt ha med dem tillsammans med träningskläderna, inte så förtjust i synteten annars.
(Anna, vi väntar då!)

träningstrosor har jag missat, ska man ha det med? Det låter ju vettigt förstås... jag ahr inga bra träningsbehåar heller använder typ vanli8ga utanbygel, ska köpa, men just nu ändras min figur snabbt, och jag ahr tröäningsbehåar i mindre storlek så jag h

Klart du ska ha nytt om du "växt ur" de gamla kläderna - särskilt som belöning när det är rätt håll!

- törs du slänga dem också? Kan ju vara lite svårt att lämna bakom sig utan att tänka "kan vara bra att ha om ..."

Varför sparar man på en del saker?

Ja säg det haha. Jag slänger faktiskt de stora kläderna, eller ger bort dem. Alla herrkläder är borta, alla stora t-shirts gav jag bort.

Nu återstår endast de kläder jag faktsikt använder de flesta i rätt storlek det är bara mina fina utebrallor som ska

Jag har just röjt ut de för stora kläderna som 13 kilos viktminskning har genererat. Fasen vad skönt det kändes! Och så HAR man inga kläder ifall man ökar lite i vikt utan måste hålla koll på sig.

Ja att behålla dem är väl defaitism? ...

Precis! 😀

...vad kallas det att jag hade sparat de träningsoveraller som funkar till den här storleken då? 😉