Quote from Funbeat user on 15 February 2006, 09:58Hej! Nu fungerar länken som den ska.
/o
Hej! Nu fungerar länken som den ska.
/o
Quote from Jan Lundquist on 15 February 2006, 11:19Härligt Olle! Du är så snabb!
Härligt Olle! Du är så snabb!
Quote from Magnus Ahlstrand on 17 February 2006, 19:20Jag skulle också vilja skriva om kläder och pass, men får återkomma. =) Är för trött...
Jag skulle också vilja skriva om kläder och pass, men får återkomma. =) Är för trött...
Quote from Funbeat user on 18 February 2006, 00:40Hm ... träningstrosor, mina har jag inte sett till på lääänge, någonstans i början av graviditeten ... brukade hekt enkelt ha med dem tillsammans med träningskläderna, inte så förtjust i synteten annars.
(Anna, vi väntar då!)
Hm ... träningstrosor, mina har jag inte sett till på lääänge, någonstans i början av graviditeten ... brukade hekt enkelt ha med dem tillsammans med träningskläderna, inte så förtjust i synteten annars.
(Anna, vi väntar då!)
Quote from Magnus Ahlstrand on 18 February 2006, 13:45träningstrosor har jag missat, ska man ha det med? Det låter ju vettigt förstås... jag ahr inga bra träningsbehåar heller använder typ vanli8ga utanbygel, ska köpa, men just nu ändras min figur snabbt, och jag ahr tröäningsbehåar i mindre storlek så jag h
träningstrosor har jag missat, ska man ha det med? Det låter ju vettigt förstås... jag ahr inga bra träningsbehåar heller använder typ vanli8ga utanbygel, ska köpa, men just nu ändras min figur snabbt, och jag ahr tröäningsbehåar i mindre storlek så jag h
Quote from Funbeat user on 18 February 2006, 15:40Klart du ska ha nytt om du "växt ur" de gamla kläderna - särskilt som belöning när det är rätt håll!
- törs du slänga dem också? Kan ju vara lite svårt att lämna bakom sig utan att tänka "kan vara bra att ha om ..."
Varför sparar man på en del saker?
Klart du ska ha nytt om du "växt ur" de gamla kläderna - särskilt som belöning när det är rätt håll!
- törs du slänga dem också? Kan ju vara lite svårt att lämna bakom sig utan att tänka "kan vara bra att ha om ..."
Varför sparar man på en del saker?
Quote from Magnus Ahlstrand on 18 February 2006, 19:41Ja säg det haha. Jag slänger faktiskt de stora kläderna, eller ger bort dem. Alla herrkläder är borta, alla stora t-shirts gav jag bort.
Nu återstår endast de kläder jag faktsikt använder de flesta i rätt storlek det är bara mina fina utebrallor som ska
Ja säg det haha. Jag slänger faktiskt de stora kläderna, eller ger bort dem. Alla herrkläder är borta, alla stora t-shirts gav jag bort.
Nu återstår endast de kläder jag faktsikt använder de flesta i rätt storlek det är bara mina fina utebrallor som ska
Quote from Therese Linner on 22 February 2006, 20:22Jag har just röjt ut de för stora kläderna som 13 kilos viktminskning har genererat. Fasen vad skönt det kändes! Och så HAR man inga kläder ifall man ökar lite i vikt utan måste hålla koll på sig.
Jag har just röjt ut de för stora kläderna som 13 kilos viktminskning har genererat. Fasen vad skönt det kändes! Och så HAR man inga kläder ifall man ökar lite i vikt utan måste hålla koll på sig.
Quote from Funbeat user on 22 February 2006, 20:51Ja att behålla dem är väl defaitism? ...
Ja att behålla dem är väl defaitism? ...
Quote from Therese Linner on 22 February 2006, 21:23Precis! 😀
...vad kallas det att jag hade sparat de träningsoveraller som funkar till den här storleken då? 😉
Precis! 😀
...vad kallas det att jag hade sparat de träningsoveraller som funkar till den här storleken då? 😉