Quote from Funbeat user on 10 June 2013, 22:37Vi kommer att ta hjälp av Reima och Peter precis som ifjol med tidtagningen. Återstår att se om han kan mäta ut marathonpasseringen. Om inte så blir det max 250 m för långt.
Ni som var på plats såg hur pass bra barnen genomförde sitt 12 timmars. K-G har
Vi kommer att ta hjälp av Reima och Peter precis som ifjol med tidtagningen. Återstår att se om han kan mäta ut marathonpasseringen. Om inte så blir det max 250 m för långt.
Ni som var på plats såg hur pass bra barnen genomförde sitt 12 timmars. K-G har
Quote from Funbeat user on 11 June 2013, 06:44(t+)
(t+)
Quote from Funbeat user on 10 September 2013, 07:16Behöver man var kopplat till en löpare förening för att deltag?
Jag fundera på 6 timmar
Behöver man var kopplat till en löpare förening för att deltag?
Jag fundera på 6 timmar
Quote from Funbeat user on 16 September 2013, 22:08Nej, du behöver inte vara med i en förening för att få deltaga.
Men att vara med i en förening är bra på flera sätt. Inte minst då det gäller olyckor. Skulle du skada dig på väg till träning/tävling eller under är du försäkrad.
Nej, du behöver inte vara med i en förening för att få deltaga.
Men att vara med i en förening är bra på flera sätt. Inte minst då det gäller olyckor. Skulle du skada dig på väg till träning/tävling eller under är du försäkrad.
Quote from Funbeat user on 17 September 2013, 07:06Jag är redan med tre förening sim cykel och Triathlon
Springa bara 2-3 lop/år
Jag är redan med tre förening sim cykel och Triathlon
Springa bara 2-3 lop/år
Quote from Funbeat user on 2 October 2013, 22:13Men ingen av de tre är en löparförening.
Du är välkommen ändå. Idag är vi 51 anmälda till de olika klasserna vilket är mer än förväntat när det återstår 10 veckor
Men ingen av de tre är en löparförening.
Du är välkommen ändå. Idag är vi 51 anmälda till de olika klasserna vilket är mer än förväntat när det återstår 10 veckor
Quote from Funbeat user on 6 October 2013, 15:58Nu är det bestämt, jag kommer och springer i 6 timmar! 🙂
Nu är det bestämt, jag kommer och springer i 6 timmar! 🙂
Quote from Funbeat user on 14 October 2013, 16:12Startlistan finner ni på bloggen här nertill.
Kul att du kommer Annica!
http://personligarekord.blogspot.se/
Startlistan finner ni på bloggen här nertill.
Kul att du kommer Annica!
http://personligarekord.blogspot.se/
Quote from Funbeat user on 19 October 2013, 22:33Ralf Weis är nog en given vinnare på 24h. Och Christian Ritella bör ta hem 6h.
Ralf Weis är nog en given vinnare på 24h. Och Christian Ritella bör ta hem 6h.
Quote from Funbeat user on 31 October 2013, 17:25Återstår att se om de motsvarar favorittrycket.
Bloggen är nu uppdaterad.
Återstår att se om de motsvarar favorittrycket.
Bloggen är nu uppdaterad.