Quote from Funbeat user on 8 December 2013, 20:41Fick uppmaning från Börje Hansson, domaransvarig att lämna in mitt domarkort för 2013, "såvida jag inte skall döma vid ultratävlingen i Växjö" Men i år är det väl ingen
separat gångklass utan man får väl gå och springa efter eget val ?Om man satsar på a
Fick uppmaning från Börje Hansson, domaransvarig att lämna in mitt domarkort för 2013, "såvida jag inte skall döma vid ultratävlingen i Växjö" Men i år är det väl ingen
separat gångklass utan man får väl gå och springa efter eget val ?
Om man satsar på a
Quote from Funbeat user on 10 December 2013, 15:37Meningen var att det skulle vara separata gångklasser men det blir det inte nu.
Byter du skor glöm inte chipen. Ingen chip inga varv registrerade (räknar med att de kommer att sitta i skorna - men det inte långtid att byta).Danskarna kommer ta med eget
Meningen var att det skulle vara separata gångklasser men det blir det inte nu.
Byter du skor glöm inte chipen. Ingen chip inga varv registrerade (räknar med att de kommer att sitta i skorna - men det inte långtid att byta).
Danskarna kommer ta med eget
Quote from Funbeat user on 15 December 2013, 19:00Var hittar man slutresultaten?
Var hittar man slutresultaten?
Quote from Funbeat user on 16 December 2013, 18:00Det blev en mycket lyckad tävling både för mig själv o arrangörsmässigt, klarade att gå maratonsträckan under 6 tim, kanske inte så märklig prestation kan tyckas, men jag gick hela tiden och med 66 år på nacken är jag mycket nöjd med resultatet.
Det var i
Det blev en mycket lyckad tävling både för mig själv o arrangörsmässigt, klarade att gå maratonsträckan under 6 tim, kanske inte så märklig prestation kan tyckas, men jag gick hela tiden och med 66 år på nacken är jag mycket nöjd med resultatet.
Det var i
Quote from Funbeat user on 17 December 2013, 10:36Nu finns resultaten uppe: http://personligarekord.blogspot.se/
Nu finns resultaten uppe: http://personligarekord.blogspot.se/
Quote from Catharina Brattlin on 17 December 2013, 20:27The Walker 67, jag måste bara få säga - det är otroligt imponerande att GÅ drygt marathonsträckan på 6 timmar! Fantastiskt! 😀
The Walker 67, jag måste bara få säga - det är otroligt imponerande att GÅ drygt marathonsträckan på 6 timmar! Fantastiskt! 😀