Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

När anmälningstiden gick ut var 80 anmälda.
Vi har idag (12 november) 95 anmälda till loppet.
6 h med start kl 12.00 är populärast med 40 anmälda.
De första 6 h kommer att bli aningen trångt.
Varför det ser ut i dagsläget att vi enbart tar emot anmälning

6tim start kl 06 är så lockande..... vilket datum är det? förstå inte riktig o mdet är kl 06 på den 14 eller 15

Fy fasiken vad tråkig du är Christer.
Kan inte några normala människor få hålla på i 6 dygn.
Eller längre. 😉

Oj.....visst kan man efteranmäla sig?

Jag funderar på att efteranmäla mig till 6t start 6.00, borde bli lugnt o skönt i slutetpå
24t. Men jag kommer att gå hela tiden, mina knän stoppar bara för max 1 tim löpning + att vänster fot spökar till och från.
Det är nog bra att testa hur det är att

Undrar när dom har tänkt att uppdatera startlistorna? Anmälde mig för en vecka sedan, men finns inte med i nån lista,ingen som svarar på mail eller sms heller så nu börjar man bli lite förbaskad!!250 kr extra kostade det oxå!!

Nu finns du med 🙂
http://personligarekord.blogspot.se/

Det går bra att efteranmäla sig Marie!
Du kan inte ha kul hela tiden KG. Du borde testa på att springa sprintlopp på 24 h ibland och inte enbart köra på med 6-7 och 8 dygns tävlingar. Som omväxling menar jag.

Första start är kl 12.00 på lördagen den 14

Är det samma startlista 6t med start 12.00 lö och start 6.00 sö eller kommer de att separeras fram emot starten ?

Nr-lappen o info hämtas väl på lördagen även om man startar på sö morgon kl 6.00 ?

Det är samma startlista på 6 h. Jag har valt att inte separera. Men det kommer på något sätt att det är olika starttider på de två sex timmars starterna.
Det är ok om du kommer efter kl 05 och hämtar nr lappen. Det kan du göra vilket som.