Quote from Guest on 22 January 2006, 21:17Vilken sida tycker ni är bäst mellan Piggelin och Funbeat?
Själv tycker jag att Funbeat är lite mer personlig o mysigare..haha! 🙂
Vilken sida tycker ni är bäst mellan Piggelin och Funbeat?
Själv tycker jag att Funbeat är lite mer personlig o mysigare..haha! 🙂
Quote from Olof C on 22 January 2006, 21:27Ljusare, trevligare och mysigare. Piggelin känns väldigt dyster nu då jag varit här i några timmar.
Ljusare, trevligare och mysigare. Piggelin känns väldigt dyster nu då jag varit här i några timmar.
Quote from Jan Lundquist on 22 January 2006, 21:29Funbeat på alla plan utom de "kompisar" man saknar från piggeling. Hoppas de hittar hit! Orkar inte hänga på två ställen samtidigt!
Funbeat på alla plan utom de "kompisar" man saknar från piggeling. Hoppas de hittar hit! Orkar inte hänga på två ställen samtidigt!
Quote from Erik Strandberg on 22 January 2006, 21:39Håller med!
FunBeat ligger lååångt före när det gäller funktioner och grejjor.Det är bara alla glada, tokiga, trevliga Piggelinare som saknas... 🙂
Å måste jag välja senare - Så går trivsel före funktion... :/
Håller med!
FunBeat ligger lååångt före när det gäller funktioner och grejjor.
Det är bara alla glada, tokiga, trevliga Piggelinare som saknas... 🙂
Å måste jag välja senare - Så går trivsel före funktion... :/
Quote from Per Sundin on 23 January 2006, 09:08Jag vet inte men det känns som det kvittar, jag registrerar i första hand mina aktiviteter, det var därför jag gick med i piggelin för 2 år sedan. Det är kul att läsa inläggen också men det är inte så ofta jag skriver.
Funbeat ser trevligare ut tycker jag
Jag vet inte men det känns som det kvittar, jag registrerar i första hand mina aktiviteter, det var därför jag gick med i piggelin för 2 år sedan. Det är kul att läsa inläggen också men det är inte så ofta jag skriver.
Funbeat ser trevligare ut tycker jag
Quote from Vangel Cukalevski on 23 January 2006, 10:28Vad jag uppskattar med Funbeat är ju att det finns en "synlig" upphovsman (Olle), som man kan vända sig till med frågor och synpunkter. Har ju inte varit så aktiv i diskussionerna på Piggelin, även om jag läser de trådar som intresserar mig, så därför häc
Vad jag uppskattar med Funbeat är ju att det finns en "synlig" upphovsman (Olle), som man kan vända sig till med frågor och synpunkter. Har ju inte varit så aktiv i diskussionerna på Piggelin, även om jag läser de trådar som intresserar mig, så därför häc
Quote from Pernilla Rasmusson on 23 January 2006, 10:53Funbeat, faktiskt. Håller med om att Piggelin känns lite trist nu när man sett det här. Mkt bättre funktioner och snyggare.
Funbeat, faktiskt. Håller med om att Piggelin känns lite trist nu när man sett det här. Mkt bättre funktioner och snyggare.
Quote from Magnus Ahlstrand on 23 January 2006, 11:12jag tycker det är svårare att hitta här än, men har inte reggat ännu så det kanske visar sig då de där funktionerna ni taalr om? Men jag märkte igår hur jag la in svar på saker och mina inlägg inte kom med, sånt hoppas jag inte händer ofta, vill inte håll
jag tycker det är svårare att hitta här än, men har inte reggat ännu så det kanske visar sig då de där funktionerna ni taalr om? Men jag märkte igår hur jag la in svar på saker och mina inlägg inte kom med, sånt hoppas jag inte händer ofta, vill inte håll
Quote from Torbjörn Roos on 23 January 2006, 11:22Funbeat känns mer levande eftersom den underhålls bättre. Det får bli fortsättning här. Importerade mina registreringar jag hade gjort på piggelin också, och har inte hunnit sakna så mycket på två dagar i alla fall...
Funbeat känns mer levande eftersom den underhålls bättre. Det får bli fortsättning här. Importerade mina registreringar jag hade gjort på piggelin också, och har inte hunnit sakna så mycket på två dagar i alla fall...
Quote from Urban Johansson on 23 January 2006, 12:48Bra Anna att du har dykt upp här. Dra med dig resten av Piggelinarna som håller igång diskussionerna (Per, Gary, Lingling....)
Jag är inte så aktiv i diskussionerna men jag läser dem. Ser fram emot att ni fortsätter i samma stil på FB.
/Anna-Karin
Bra Anna att du har dykt upp här. Dra med dig resten av Piggelinarna som håller igång diskussionerna (Per, Gary, Lingling....)
Jag är inte så aktiv i diskussionerna men jag läser dem. Ser fram emot att ni fortsätter i samma stil på FB.
/Anna-Karin