Quote from Urban Johansson on 26 January 2006, 08:57Ja, absolut. Jag håller med om att det finns mycket man vill ta vara på men jag har gått över ändå.
Lösningen är kanske att inte vara aktiva på Piggelin. Då kanske övriga hoppar över hit.
Ja, absolut. Jag håller med om att det finns mycket man vill ta vara på men jag har gått över ändå.
Lösningen är kanske att inte vara aktiva på Piggelin. Då kanske övriga hoppar över hit.
Quote from Jan Lundquist on 26 January 2006, 09:50Anna, tips:
Starta inga nya diskussioner på piggelin så får du garanterat med dig dina anhängare hit!
Anna, tips:
Starta inga nya diskussioner på piggelin så får du garanterat med dig dina anhängare hit!
Quote from Christer Gustavsson on 26 January 2006, 11:17Nej du Stina, så enkelt är det inte att få hit mig permanent! 😉
Jag kommer att sakna er mycket på Piggelin, men jag lämnar inte Piggelinskeppet förrän det sjunkit helt. Användarvänlighet och vilsam grafik går i första hand för mig, och där är Piggelin i
Nej du Stina, så enkelt är det inte att få hit mig permanent! 😉
Jag kommer att sakna er mycket på Piggelin, men jag lämnar inte Piggelinskeppet förrän det sjunkit helt. Användarvänlighet och vilsam grafik går i första hand för mig, och där är Piggelin i
Quote from Mark Kovacs on 26 January 2006, 14:08Kör dubbelt tillsvidare. Kan inte bestämma mig vart jag trivs bäst. "Man vet vad man har men inte vad man får"
Kör dubbelt tillsvidare. Kan inte bestämma mig vart jag trivs bäst. "Man vet vad man har men inte vad man får"
Quote from Magnus Ahlstrand on 26 January 2006, 18:23haha, jo jag vet att jag är aktiv, men jag startar sällan diskussioner numer, jag brukar mest följa dem och svara! 😉
Samtidigt så är piggelin - ännu - överlägset diskussionsmässigt, eller hur? Men det ska vi väl få ämdring på! 😉 Nu är vi ju här. 😉
haha, jo jag vet att jag är aktiv, men jag startar sällan diskussioner numer, jag brukar mest följa dem och svara! 😉
Samtidigt så är piggelin - ännu - överlägset diskussionsmässigt, eller hur? Men det ska vi väl få ämdring på! 😉 Nu är vi ju här. 😉
Quote from Ulf Stider on 26 January 2006, 18:56Piggelins forum är definitivt bäst. Man kan inte låta bli att bli på bra humör av alla intelligenta inlägg och roliga siter man får tips om. För mig som ny piggelinare finns det mycket att ösa ur. Här är det definitivt mer tamt men lite råa och hjärtliga
Piggelins forum är definitivt bäst. Man kan inte låta bli att bli på bra humör av alla intelligenta inlägg och roliga siter man får tips om. För mig som ny piggelinare finns det mycket att ösa ur. Här är det definitivt mer tamt men lite råa och hjärtliga
Quote from Emma Sjöberg on 26 January 2006, 23:32Klart vi ska vara hjärtliga... och råa 😉
Det är definitivt charmen tycker jag!
Blandingen av "nytta och nöje" alltså, det där tekniska som jag inte hajjar ett dugg av blandat med passningar hit och dit. 🙂
Klart vi ska vara hjärtliga... och råa 😉
Det är definitivt charmen tycker jag!
Blandingen av "nytta och nöje" alltså, det där tekniska som jag inte hajjar ett dugg av blandat med passningar hit och dit. 🙂
Quote from Ida Holmström on 27 January 2006, 09:54Ingen skillnad alls, utom i små detaljer och färger. Men Funbeat har en framtid eftersom dess skapare fortfarande sitter vid rodret.
Ingen skillnad alls, utom i små detaljer och färger. Men Funbeat har en framtid eftersom dess skapare fortfarande sitter vid rodret.
Quote from Oscar Leopoldson on 27 January 2006, 13:39Jag blir på så himla bra humör när jag kan se mina träningsaktiviteter uppradade som de är på Piggelin... *sakna*
Jag blir på så himla bra humör när jag kan se mina träningsaktiviteter uppradade som de är på Piggelin... *sakna*
Quote from Jan Lundquist on 27 January 2006, 13:42Och jag går igång när jag ser hur visarna på "klockan" ökar och det översiktliga schemat över vad jag har gjort 6 veckor tillbaka!
Och jag går igång när jag ser hur visarna på "klockan" ökar och det översiktliga schemat över vad jag har gjort 6 veckor tillbaka!