Quote from Christer Gustavsson on 27 January 2006, 14:55Måste man göra nån speciell inställning (mer än att sätta upp ett mål) för att "klockan" / "hastighetsmätaren" ska funka? Den är nämligen den enda grej jag föredrar med Funbeat, men den funkade inte för mig!
Måste man göra nån speciell inställning (mer än att sätta upp ett mål) för att "klockan" / "hastighetsmätaren" ska funka? Den är nämligen den enda grej jag föredrar med Funbeat, men den funkade inte för mig!
Quote from Oscar Leopoldson on 27 January 2006, 15:31Nu såg jag att man kan ändra till lista om man hellre vill ha den än kalendern.. Dynamiskt ju! 🙂
Nu såg jag att man kan ändra till lista om man hellre vill ha den än kalendern.. Dynamiskt ju! 🙂
Quote from Magnus Ahlstrand on 27 January 2006, 17:20klockan är inte rättvis tog bara med en aktivitet av alla hitills i januari???
klockan är inte rättvis tog bara med en aktivitet av alla hitills i januari???
Quote from Funbeat user on 27 January 2006, 19:44Du måste väl lista vilka som ska vara med?
Du måste väl lista vilka som ska vara med?
Quote from Magnus Ahlstrand on 27 January 2006, 22:15lista? Jag skrev målet att träna x antal min per månad, så hela januari borde ju automatiskt vara med?
lista? Jag skrev målet att träna x antal min per månad, så hela januari borde ju automatiskt vara med?
Quote from Funbeat user on 27 January 2006, 23:38Kom det inte upp en fråga om vad du ville träna? En lista? med förklaring på hur du väljer flera träningsformer?
Usch nu minns jag ju knappt hur jag gjorde själv ...
Kom det inte upp en fråga om vad du ville träna? En lista? med förklaring på hur du väljer flera träningsformer?
Usch nu minns jag ju knappt hur jag gjorde själv ...
Quote from Magnus Ahlstrand on 28 January 2006, 10:38jo, och jag valde alla aktiviteter som jag pysslar med. et som nu finns med i klockan är samma jag tränat innan med,, så det är inte problemet. tror att den vägrar ta info som jag reggat på piggelin och importerat? Jag gick med här en dag och bara tränin
jo, och jag valde alla aktiviteter som jag pysslar med. et som nu finns med i klockan är samma jag tränat innan med,, så det är inte problemet. tror att den vägrar ta info som jag reggat på piggelin och importerat? Jag gick med här en dag och bara tränin
Quote from Funbeat user on 28 January 2006, 14:19Vilken period har du satt för målet då, det är inte det som spökar?
Vilken period har du satt för målet då, det är inte det som spökar?
Quote from Lars Ove Renberg on 28 January 2006, 14:43Usch...vilka Quisslingar Ni är !! Ombytliga fruntimmer....
*muttrar*
Usch...vilka Quisslingar Ni är !! Ombytliga fruntimmer....
*muttrar*
Quote from Funbeat user on 28 January 2006, 15:40???
(Tittar undrande på Anna (m fl) och visslar oskyldigt ...)
???
(Tittar undrande på Anna (m fl) och visslar oskyldigt ...)