Quote from Håkan Öhling on 4 October 2006, 22:29Men nu gillar jag piggelins träningsdagbok. Den är på precis lagom nivå för mig. Mer avancerat tar bara onödig tid från träningen 😉
Men nu gillar jag piggelins träningsdagbok. Den är på precis lagom nivå för mig. Mer avancerat tar bara onödig tid från träningen 😉
Quote from Funbeat user on 5 October 2006, 11:37Men piggelin som inte heter piggelin ... Är det då piggelin? Och jag gillar nog upplägget på Funbeat bättre.
Men piggelin som inte heter piggelin ... Är det då piggelin? Och jag gillar nog upplägget på Funbeat bättre.
Quote from Magnus Ahlstrand on 6 October 2006, 07:05Jag har inget mail fått??
Säg inte det, för jag vet många som inte är här, de har fastnat på piggis, eller gått tillbaka. Själv är jag på båda än som många av er... olika funktioner. Olle har ännu att fixa den viktigaste:
att kunna jämföra sin träning p
Jag har inget mail fått??
Säg inte det, för jag vet många som inte är här, de har fastnat på piggis, eller gått tillbaka. Själv är jag på båda än som många av er... olika funktioner. Olle har ännu att fixa den viktigaste:
att kunna jämföra sin träning p
Quote from Funbeat user on 6 October 2006, 08:43Ja det är viktigt att kunna göra en prognos på hur man ligger, särskilt i topplistor!
Var f ö inne på P igår och det var ju rent sammanbrottigt ... 🙁
Ja det är viktigt att kunna göra en prognos på hur man ligger, särskilt i topplistor!
Var f ö inne på P igår och det var ju rent sammanbrottigt ... 🙁
Quote from Funbeat user on 6 October 2006, 19:03Du kan jämföra dig med dina kompisar på vilken vald period du vill, den funktionen dök upp för några dagar sig. du kan själv välja exakt hur många dagar som helst. det är en liten prick på startsidan vid topplistan man trycker på och vips kan man välja h
Du kan jämföra dig med dina kompisar på vilken vald period du vill, den funktionen dök upp för några dagar sig. du kan själv välja exakt hur många dagar som helst. det är en liten prick på startsidan vid topplistan man trycker på och vips kan man välja h
Quote from Fredrik Närenfors on 7 October 2006, 11:42Se där. Varde fixat.
Se där. Varde fixat.