Quote from Funbeat user on 7 May 2006, 18:20Som jag förstår det finns det låsta grupper här som är en del av det funbeats koncept, affärsidé?
Men det kunde stå en mer utförlig presentation på de låsta grupperna - men jag tycker inte de är majoritet faktiskt, men jag har väl inte kollat tillräcklig
Som jag förstår det finns det låsta grupper här som är en del av det funbeats koncept, affärsidé?
Men det kunde stå en mer utförlig presentation på de låsta grupperna - men jag tycker inte de är majoritet faktiskt, men jag har väl inte kollat tillräcklig
Quote from Mats Andersson on 24 August 2006, 23:31Huva, en sån gul bakgrund det är på sidan. Klurar på att "switcha" till Funbeat.
Huva, en sån gul bakgrund det är på sidan. Klurar på att "switcha" till Funbeat.
Quote from Funbeat user on 25 August 2006, 09:14Om du switchar och följer diskussionerna regelbundet blir i alla fall det tidigare lästa inte gult 😉
Om du switchar och följer diskussionerna regelbundet blir i alla fall det tidigare lästa inte gult 😉
Quote from Mats Andersson on 29 August 2006, 07:41Haha. Märkte det en stund senare 🙂
Haha. Märkte det en stund senare 🙂
Quote from Funbeat user on 4 October 2006, 11:31Hmm...fick nyss et mejl från Piggelin där det stod att sajten skall byta namn, annonsörer skall tas in och att medlemmarna skall tycka till kring vilka förändringar som skall göras mm.
Jag trodde Pigggelin inte skulle utvecklas och att FunBeat var så att
Hmm...fick nyss et mejl från Piggelin där det stod att sajten skall byta namn, annonsörer skall tas in och att medlemmarna skall tycka till kring vilka förändringar som skall göras mm.
Jag trodde Pigggelin inte skulle utvecklas och att FunBeat var så att
Quote from Fredrik Närenfors on 4 October 2006, 11:48När fick du det mailet?
De har väl observerat att tillströmningen ökar istället för att avta 🙂
Fast nu när jag kollar så det bara drygt 1300 aktiva på Piggelin. Har för mig att vi varit mer än det.
När fick du det mailet?
De har väl observerat att tillströmningen ökar istället för att avta 🙂
Fast nu när jag kollar så det bara drygt 1300 aktiva på Piggelin. Har för mig att vi varit mer än det.
Quote from Funbeat user on 4 October 2006, 11:50Förundrat mig att man kan sitta på en potentiell guldgruva och ignorera den ...
Förundrat mig att man kan sitta på en potentiell guldgruva och ignorera den ...
Quote from Fredrik Johansson on 4 October 2006, 13:06Jag har också fått mailet och funderar på hur ni andra tänker. Själv tänker jag stanna här på Funbeat, än så länge i alla fall.
Jag har också fått mailet och funderar på hur ni andra tänker. Själv tänker jag stanna här på Funbeat, än så länge i alla fall.
Quote from Marcus Larsson on 4 October 2006, 13:09Jag fick mail från piggelin kl 10,00 idag
så piggelin rör på sig
Jag fick mail från piggelin kl 10,00 idag
så piggelin rör på sig
Quote from Jonas Täng on 4 October 2006, 14:18Jag fick samma mail. Det är väl på tiden att de försöker göra något med Piggelin tycker jag! Fast Funbeat blir bättre och bättre 🙂
Jag fick samma mail. Det är väl på tiden att de försöker göra något med Piggelin tycker jag! Fast Funbeat blir bättre och bättre 🙂