Quote from Fredrik Närenfors on 2 May 2006, 11:31Jag vet bara vad det heter på tyska. Där heter det Besserwisser 🙂
Kanske blir det Mirage på franska?
http://en.wikipedia.org/wiki/Mirage_F1
Jag vet bara vad det heter på tyska. Där heter det Besserwisser 🙂
Kanske blir det Mirage på franska?
http://en.wikipedia.org/wiki/Mirage_F1
Quote from Funbeat user on 2 May 2006, 12:04Bleriot kanske? eller Raphale :)))
Bleriot kanske? eller Raphale :)))
Quote from Mikaela Lexén on 2 May 2006, 12:08le betré vétande , med fransk accent på äkta hobbyfranska 😉
le betré vétande , med fransk accent på äkta hobbyfranska 😉
Quote from Magnus Ahlstrand on 2 May 2006, 15:59Per - det där med klädsnobberi eller vad vi ska döpa det till, håller jag med dig om. Jag har satsat hårt på dyra/fina kläder till mina aktiviteter, för den känslan man får av det - en kick att motionera oftare så man kan ha de fina kläderna... 😉
Som
Per - det där med klädsnobberi eller vad vi ska döpa det till, håller jag med dig om. Jag har satsat hårt på dyra/fina kläder till mina aktiviteter, för den känslan man får av det - en kick att motionera oftare så man kan ha de fina kläderna... 😉
Som
Quote from Zsuzsi Zsédely on 2 May 2006, 17:06Eta chele me teche y veboa....
>Anna! Cykelbyxor kan inte nog prioriteras!!
Eta chele me teche y veboa....
>Anna! Cykelbyxor kan inte nog prioriteras!!
Quote from Jan Lundquist on 2 May 2006, 17:16Nu börjar det verkligen likna piggelin här, vi började diskutera vilken sajt som var bäst och håller just på med träningskläder i den här tråden 🙂
Nu börjar det verkligen likna piggelin här, vi började diskutera vilken sajt som var bäst och håller just på med träningskläder i den här tråden 🙂
Quote from Zsuzsi Zsédely on 2 May 2006, 17:45>Stinavännen, som hängiven Piggelist kan jag inte låta bli att hjälpa till att sväva iväg!
Det kan ju göra övergången lättare OM piggelin skulle haverera igen!
Jag reggar fortfarande inte här, jag reggar hemma och på Piggis.Jag börjar mer och mer trivas
>Stinavännen, som hängiven Piggelist kan jag inte låta bli att hjälpa till att sväva iväg!
Det kan ju göra övergången lättare OM piggelin skulle haverera igen!
Jag reggar fortfarande inte här, jag reggar hemma och på Piggis.
Jag börjar mer och mer trivas
Quote from Fredrik Närenfors on 2 May 2006, 21:20Leif!!! Vad har han nu ställt till med?
Cykelbyxor ( vadderade såna) är inget prio alls om man bara cyklar nån mil i stan ibland på en stor mjuk gelsadel.
Däremot är det tufft och fränt och kul och ball, typ.
Leif!!! Vad har han nu ställt till med?
Cykelbyxor ( vadderade såna) är inget prio alls om man bara cyklar nån mil i stan ibland på en stor mjuk gelsadel.
Däremot är det tufft och fränt och kul och ball, typ.
Quote from Magnus Ahlstrand on 3 May 2006, 08:56Ok, jag får väl se vad min bak vill! 😉
Ja ibland är det mer piggelin och då trivs jag här... tills folk blir råa i käften utan vidare då drar jag mig tillbaka till piggelin... 😉
Ok, jag får väl se vad min bak vill! 😉
Ja ibland är det mer piggelin och då trivs jag här... tills folk blir råa i käften utan vidare då drar jag mig tillbaka till piggelin... 😉
Quote from Emma Sjöberg on 3 May 2006, 11:54Men seriöst.. Inte ha svarta strumpro på racer??
Å vem faan skulle kunna hindra mej? 🙂
Men seriöst.. Inte ha svarta strumpro på racer??
Å vem faan skulle kunna hindra mej? 🙂