Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumPiggelinarePiggelin eller Funbeat?
You need to log in to create posts and topics.

> Det är i mina ögon ett rätt litet problem i mina ögon jämfört med att landa på ramen.

Jag förstår inte hur du resonerar. Varför riskera att kväsa ett spirande cykelintresse med en mycket sämre cykel (som dessutom inbjuder till mobbing om det är en kil

haha, bra tal Fredrik! Jag är övertygad om jag skulle få en son en dag. =)

Jag vill inte heller ha den stången vi tjejer är rädda att slå i med, det gör ont på oss med... därför föredrar vi tjejvarianten, och vi har ju kjol ibland och andra orsaker till

Det finns snygga byxkjolar att ha då man cyklar.

ska man anpassa garderoben till cykeln menar du? 😉

Oui a la naturelamonte.

Hm, oxymoron? 😉
nej jag ska lägga mig inte dyka in här ... :O zzzz

naturellement, min käre Per? =)

Jag förväntade mig det svaret från dig! 😉 Du sitter väl fastklistrad på cykeln så det verkar ju mest logiskt!

Ma cher, heter det väl?

Förresten så finns det inga regler för hur köksfranska vare sig stavas eller uttalas.

Självklart är cykelgarderoben en viktig del av hela upplevelsen. Det innebär inte att man ska se ut som en Pro Tour cyklist för det, men man må

Min lille kille fyller fem i sommar, och han fick själv välja sin cykel, han valde en vinröd, med cykelkorg på, utan hög stång.
Jag lärde mig själv cykla på en liknande och jag har då inte märkt att jag tyckte det var tråkigt, vi cyklade som galningar ru

"mon cher" eller "ma chérie" ska det nog vara... 🙂 Om det inte är i köket man pratar förstås! 😉

Detta får mig osökt att fundera på vad "messerschmitt" kan tänkas heta på franska...?