Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumPiggelinarePiggelin eller Funbeat?
You need to log in to create posts and topics.

Under lumpartiden var vi upp till Lomben, ovanför Överkalix 4-8 maj. Vi sprang på skaren t o m 6 maj, sen trampade vi igenom, och snön gick upp till skrevet!! Underbart väder hela veckan hade vi. såååå häftigt!!
Men det är ju lite längre norrut!!

Tycker FunBeat har finare layout och som redan sagt, lite mer personlig. Men jag har vart på Piggelin längre och har en egen grupp där. Här har jag precis blivit medlem. Så jag vet inte riktigt vilken jag gillar bäst :p.

jag älskar dock alla funktioner vi har här, det är underbart att verkligne kunna analysera sin träning på olika sätt.

Idag slog jag månadsrekord. April 2006 är den månad jag ahft mest träning procentuellt sedan 2004, och dessutom tuffare träning än tidi

Jo det är roligt att kunna se staplar vecka för vecka eller månad för månad. Det skulle kunna finnas samma funktion för grupperna kanske? Man kunde se vem som "vunnit" varje månad eller vecka?

Tyvärr är april ingen vinstmånad för mig, hittills är mars bä

sätt fart Lingling! Köp en cykel!! =)

:)))
Skulle väl testa lite med makens touring först, se om jag kan vänja mig vid stång, hatar såna, aldrig fattat hur ngn kan tillåta att KILLAR och män har såna saker på cykeln ...

Stång???

Pinnen mellan styret och sadeln som av oförklarlig anledning sitter väldigt högt på killcyklar. Förstår inte vad den gör där...

> Pinnen mellan styret och sadeln som av oförklarlig anledning sitter väldigt högt på killcyklar. Förstår inte vad den gör där...

Aha, du menar överröret! Utan det så blir det vansinnigt mycket flex i ramen vilket ger ganska stora förluster. På grymt si

Det är i mina ögon ett rätt litet problem i mina ögon jämfört med att landa på ramen. Killar brukar iaf _påstå_ att det gör mer ont på killar att få smällar i skrevet 😉
Skulle aldrig i livet sätta min lille kille att lära sig cykla på en cykel med ett