Quote from Ida Holmström on 12 April 2006, 07:51Just nu vinner nog FunBeat.
Just nu vinner nog FunBeat.
Quote from Fredrik Sone on 12 April 2006, 09:07Jo, helt klart.
Med tanke på att man inte ens kommer åt Piggelin längre(!), så blir det nog så att FunBeat blir mer tillgänglig. :-).
Jo, helt klart.
Med tanke på att man inte ens kommer åt Piggelin längre(!), så blir det nog så att FunBeat blir mer tillgänglig. :-).
Quote from Magnus Ahlstrand on 12 April 2006, 10:02jag tycker inte om vitt, det är för mkt vitt här, man borde kunna välja färger själv? Layouten är ofts bättre här, för att inte tala om funktionerna men kalendern är snyggare på piggelin t ex, och ahr många olika färger för olika aktiviteter, vilket är sn
jag tycker inte om vitt, det är för mkt vitt här, man borde kunna välja färger själv? Layouten är ofts bättre här, för att inte tala om funktionerna men kalendern är snyggare på piggelin t ex, och ahr många olika färger för olika aktiviteter, vilket är sn
Quote from Magnus Ståhl on 12 April 2006, 10:13Jag tycker att är bättre om de lästa diskussionerna är färgade, och de olästa vita...
Jag tycker att är bättre om de lästa diskussionerna är färgade, och de olästa vita...
Quote from Magnus Ahlstrand on 12 April 2006, 12:25håller med, vi behöver lite färg på sajten! =) Likadant med kalendariet, trist när det är vitt. Låt det vara gult och nytt vitt då?
håller med, vi behöver lite färg på sajten! =) Likadant med kalendariet, trist när det är vitt. Låt det vara gult och nytt vitt då?
Quote from Jan Lundquist on 12 April 2006, 12:48Och jag som tycker det här vita är så lungt och skönt och vilsamt för ögonen. Jag uppskattar verkligen att slippa en massa färger 🙂
Och jag som tycker det här vita är så lungt och skönt och vilsamt för ögonen. Jag uppskattar verkligen att slippa en massa färger 🙂
Quote from Funbeat user on 12 April 2006, 13:02Tycker nog FB-layouten är ljusare och behagligare, men bägge funkar, fast färgkodningen för olika sorters registrering på Piggelin är bra, men här finns inte samma uppdelning i olika sorters noteringar heller, men det borde ju gå att göra.
Tycker nog FB-layouten är ljusare och behagligare, men bägge funkar, fast färgkodningen för olika sorters registrering på Piggelin är bra, men här finns inte samma uppdelning i olika sorters noteringar heller, men det borde ju gå att göra.
Quote from Håkan Lilja on 12 April 2006, 13:53Snart kanske vi alla är här, och då vinner ju Funbeat! 🙂
Snart kanske vi alla är här, och då vinner ju Funbeat! 🙂
Quote from Magnus Ståhl on 12 April 2006, 14:05Är det därför som någon saboterat Piggelin...
Är det därför som någon saboterat Piggelin...
Quote from Funbeat user on 12 April 2006, 14:17ahhhggggggghhh - jag är upptäckt!
😉
ahhhggggggghhh - jag är upptäckt!
😉