Quote from Magnus Ahlstrand on 28 January 2006, 20:51haha, du med, om inte annat för ombytet av foto, du såg bättre ut förr! 😉
Lingling - har mixtrat med datumen imorse och träningen och fick det att funka. =)
haha, du med, om inte annat för ombytet av foto, du såg bättre ut förr! 😉
Lingling - har mixtrat med datumen imorse och träningen och fick det att funka. =)
Quote from Oscar Leopoldson on 30 January 2006, 12:45Det jag retar mig på är att kalendern ligger som default, och att mätaren dessutom bara syns om man har kalendern uppe. Man borde kunna ändra mellan kalendern och listan, och att ändringen skulle sparas till man ändrar nästa gång... Jag är ju VÄLDIGT fäst
Det jag retar mig på är att kalendern ligger som default, och att mätaren dessutom bara syns om man har kalendern uppe. Man borde kunna ändra mellan kalendern och listan, och att ändringen skulle sparas till man ändrar nästa gång... Jag är ju VÄLDIGT fäst
Quote from Jonas Täng on 1 February 2006, 14:09Jag har inte riktigt landat i Funbeat ännu men tog en sväng hit idag eftersom jag inte kommer åt Piggelin. Lite trassligt med två sajter dock så förr eller senare måste jag väl välja... men inte just idag!
Jag har inte riktigt landat i Funbeat ännu men tog en sväng hit idag eftersom jag inte kommer åt Piggelin. Lite trassligt med två sajter dock så förr eller senare måste jag väl välja... men inte just idag!
Quote from Emma Ling on 5 February 2006, 17:01Även jag har hittat hit nu och jag tycker att funbeat verkar vara bra på många vis. Mycket bra funktioner här tycker jag. Funbeat ser även trevligare ut.
Även jag har hittat hit nu och jag tycker att funbeat verkar vara bra på många vis. Mycket bra funktioner här tycker jag. Funbeat ser även trevligare ut.
Quote from joakim fransson on 17 February 2006, 19:22Då får man väl gå mot strömen och stå för sin sak!
Jag tycker att Piggelin är snyggare och mindre "skrikit", har dock inte andvänt funbeat och upptäckt funktionerna riktigt än. men det kommer väl med tiden.
Delad tills vidare!
Då får man väl gå mot strömen och stå för sin sak!
Jag tycker att Piggelin är snyggare och mindre "skrikit", har dock inte andvänt funbeat och upptäckt funktionerna riktigt än. men det kommer väl med tiden.
Delad tills vidare!
Quote from Magnus Ahlstrand on 18 February 2006, 13:26funbeats förstasida är rörig, jag vill ha mina egna grejer där - mina vänner, aktiviteter och meddelanden, inte att inlägg och regg tar sånt stort utrymme.
funbeats förstasida är rörig, jag vill ha mina egna grejer där - mina vänner, aktiviteter och meddelanden, inte att inlägg och regg tar sånt stort utrymme.
Quote from Funbeat user on 18 February 2006, 13:59Tycker den är rätt OK, bra att kunna regga direkt man loggat in.
Tycker den är rätt OK, bra att kunna regga direkt man loggat in.
Quote from ellen olsson on 18 February 2006, 16:50Jag tycker att det är rätt störande att alltid hamna på förstasidan efter ett uppehåll under dagen. Jag vill hellre hamna på den sida jag väljer...
Problemet finns på både Funbeat och Piggelin.
Jag tycker att det är rätt störande att alltid hamna på förstasidan efter ett uppehåll under dagen. Jag vill hellre hamna på den sida jag väljer...
Problemet finns på både Funbeat och Piggelin.
Quote from Funbeat user on 18 February 2006, 17:02Ja att den hoppar till förstasidan när man inte väntar sig det är störigt, känns som en bugg, faktiskt.
Ja att den hoppar till förstasidan när man inte väntar sig det är störigt, känns som en bugg, faktiskt.
Quote from Fredrik Sone on 12 April 2006, 02:08Jag håller på FB, tycker Piggelin är ganska dyster på nåt vis... *kan inte förklara varför*
Kanske det är den svarta färgen man möts av direkt?
Jag håller på FB, tycker Piggelin är ganska dyster på nåt vis... *kan inte förklara varför*
Kanske det är den svarta färgen man möts av direkt?