Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumPiggelinarePiggelin eller Funbeat?
You need to log in to create posts and topics.

Jag trodde jag skulle få skulden 😉

Jo, ni har ju försökt att kampanja en del för att få över alla hit... ;o)

Funktionen att komma direkt t första olästa e helt bäst!! TACK Olle!

Förstår inte tjatet om Piggelin riktigt... Jag har också kollat inlägg dubbelt, fast reggar på Funbeat sedan några månader, och tycker att ALLT på Funbeat är bättre.! Färg, funktioner, till och med trådarna - där kärnämnet diskuteras längre (:-))
Och Olle

Jaja. Jag kommer regga dubbelt från och med idag. Får se hur länge jag orkar. Kan man läsa ut excelfil härifrån?

Lisa

Piggelin innehåller en gedigen kunskapsbank med tipa, synpunkter och fakta om allt mellan himmel och jord som man kan behöva veta.
Än ligger FB långt efter men kan ju komma ikapp såsmåningom.
Funderar att skriva ut vissa diskussioner om sådant som i

Lisa.. finns nog fler som har tendens att, enligt andras ögon naturligvis, sabba trådar.. Tänker på... ehh.. moi t ex 🙂

Får jag också vara med i den klubben???
Jag kan också spåra ur, alldeles kopiöst, om jag bara vill!!

Jag kan ju berätta att vi har ca 25-30 cm snö och meterhöga snövallar på gården!!

och den skämtsamma tonen som oftast är artig sakans tyvärr här stundtals, det kommer en hel del vassa inlägg från olka personer här, inte nödvändigtvis riktat mot mig, men det är inte alltid snälla saker, sånt stör mig.

Jag tycker att piggelin har bättre

Jon-Erik: Trevligt med snö! 🙂 Men jag tycker det var lite snö nere hos er...?

Vi har uppemot 1-1,5 m, men nu börjar det töa bort så sakterligen. Plusgraderna har börjat visa sig här uppe hos oss. Det är synd, för jag vill köra skotern några veckor/n