Quote from Mats Andersson on 4 October 2006, 14:50Jag tycker att Funbeat blir mer och mer aktivt för varje dag som går. Och betydligt snajsigare rent användarmässigt. Go Funbeat!
Jag tycker att Funbeat blir mer och mer aktivt för varje dag som går. Och betydligt snajsigare rent användarmässigt. Go Funbeat!
Quote from Fredrik Närenfors on 4 October 2006, 14:57Skulle man kunna gissa att Funbeat blir en klar konkurrent och eventuellt utköpt!!!! Eller försök i alla fall.
Skulle man kunna gissa att Funbeat blir en klar konkurrent och eventuellt utköpt!!!! Eller försök i alla fall.
Quote from Funbeat user on 4 October 2006, 15:02Om ngn missat det ligger mejlet på Piggelin under gruppen "Piggelin? Piggelin!", men skall ha skickats till alla medlemmar idag.
Om ngn missat det ligger mejlet på Piggelin under gruppen "Piggelin? Piggelin!", men skall ha skickats till alla medlemmar idag.
Quote from Funbeat user on 4 October 2006, 15:47Själv tycker jag att det är väldigt skönt att slippa annonser. Lyhördheten för användarnas önskemål som jag upplever här på Funbeat tror jag blir svårslagen:)
Mejlet gjorde mig mest nyfiken på hur det hela ligger till.
Var det en grupp som startade Pigge
Själv tycker jag att det är väldigt skönt att slippa annonser. Lyhördheten för användarnas önskemål som jag upplever här på Funbeat tror jag blir svårslagen:)
Mejlet gjorde mig mest nyfiken på hur det hela ligger till.
Var det en grupp som startade Pigge
Quote from Jan Lundquist on 4 October 2006, 16:48Bara att de säger att de vill behålla utseendet på pigge gör att jag stannar här...
Bara att de säger att de vill behålla utseendet på pigge gör att jag stannar här...
Quote from Fredrik Närenfors on 4 October 2006, 19:25Eftersom alla mina kompisar är på bägge siterna så har jag en flik öppen för bägge och kan hoppa emellan på en sekund. Funkar både i Firefox och i nya IE7
Eftersom alla mina kompisar är på bägge siterna så har jag en flik öppen för bägge och kan hoppa emellan på en sekund. Funkar både i Firefox och i nya IE7
Quote from mats1976@gmail.com on 4 October 2006, 19:39Piggelin har nog tjänat ut sin roll. Carte Dór med smak av dajm verkar jättegod *slurp*, men en vanlig magnum går nog också ner 🙂
Piggelin har nog tjänat ut sin roll. Carte Dór med smak av dajm verkar jättegod *slurp*, men en vanlig magnum går nog också ner 🙂
Quote from Christer Gustavsson on 4 October 2006, 21:46Ja, om de inte förändrar för mycket på Piggelin är ju valet enkelt! Varför gå över till ett plottrigt Funbeat när man kan klicka runt på ett lättnavigerat Piggelin!?
Men kommer där en massa reklam och skräp är det ju lite pest eller kolera.....
Ja, om de inte förändrar för mycket på Piggelin är ju valet enkelt! Varför gå över till ett plottrigt Funbeat när man kan klicka runt på ett lättnavigerat Piggelin!?
Men kommer där en massa reklam och skräp är det ju lite pest eller kolera.....
Quote from Funbeat user on 4 October 2006, 22:22Är sidorna inte väldigt lika navigeringsmässigt egentligen, när man väl gett sig tid att se och lära sig de små skillnaderna. Så upplever jag det iallafall 🙂
Är sidorna inte väldigt lika navigeringsmässigt egentligen, när man väl gett sig tid att se och lära sig de små skillnaderna. Så upplever jag det iallafall 🙂
Quote from Fredrik Närenfors on 4 October 2006, 22:25Den stora skillnaden är träningsdagboken och där lär de inte komma ikapp på nåt år eller så.
Den stora skillnaden är träningsdagboken och där lär de inte komma ikapp på nåt år eller så.