Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumPiggelinarePiggelin eller Funbeat?
You need to log in to create posts and topics.

Jag tycker att Funbeat blir mer och mer aktivt för varje dag som går. Och betydligt snajsigare rent användarmässigt. Go Funbeat!

Skulle man kunna gissa att Funbeat blir en klar konkurrent och eventuellt utköpt!!!! Eller försök i alla fall.

Om ngn missat det ligger mejlet på Piggelin under gruppen "Piggelin? Piggelin!", men skall ha skickats till alla medlemmar idag.

Själv tycker jag att det är väldigt skönt att slippa annonser. Lyhördheten för användarnas önskemål som jag upplever här på Funbeat tror jag blir svårslagen:)

Mejlet gjorde mig mest nyfiken på hur det hela ligger till.
Var det en grupp som startade Pigge

Bara att de säger att de vill behålla utseendet på pigge gör att jag stannar här...

Eftersom alla mina kompisar är på bägge siterna så har jag en flik öppen för bägge och kan hoppa emellan på en sekund. Funkar både i Firefox och i nya IE7

Piggelin har nog tjänat ut sin roll. Carte Dór med smak av dajm verkar jättegod *slurp*, men en vanlig magnum går nog också ner 🙂

Ja, om de inte förändrar för mycket på Piggelin är ju valet enkelt! Varför gå över till ett plottrigt Funbeat när man kan klicka runt på ett lättnavigerat Piggelin!?
Men kommer där en massa reklam och skräp är det ju lite pest eller kolera.....

Är sidorna inte väldigt lika navigeringsmässigt egentligen, när man väl gett sig tid att se och lära sig de små skillnaderna. Så upplever jag det iallafall 🙂

Den stora skillnaden är träningsdagboken och där lär de inte komma ikapp på nåt år eller så.