Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumPiggelinarePiggelin eller Funbeat?
You need to log in to create posts and topics.

Trevligt! =) tack för det. Gary är redan här, resten är nog bara en tidsfråga! 😉

Im heereee ...

hej, kul å se dig här med! =)

detsamma 🙂

Jag kör också dubbel bokföring, både här och på piggelin. /Catrin

Nu har jag slutat med dubbel bokföring. Jag tittar in på Piggelin och kollar diskussionerna ibland.

frågan är ju hur det blir i framtien, många flyttar helt, andra som jag ahr en fot i varje sajt, andra stannar på piggelin så det blir splittring helt klart. Och reggandet - om man satsar på fel sajt??? 😉 Jag får nog regga på båda...

Håller till viss del med dig Anna att det är trist om man "tappar" de som är kvar på Piggelin men samtidigt så känns det som om Piggelin är en "dead end". Vad jag vet sker ingen utveckling etc. Jag tycker svarstiderna ofta är långa och sköter man inte saj

Jag tycker precis som du Anna-Karin.

Piggelin är visst bra också, än så länge. Men i och med att ingen ansvarar för sajten längre har jag länge varit rädd för en krasch och allt är försvunnet.

Det här är ju kul som utvecklas och vi har möjlighet att påv

jo misstänker att framtiden är här, men trist om folk inte flyttar hit... och alla våra fina forum, det finns så mkt intressant sen många år, eller hur? 😉 Om man bortser från allt skoj menar jag så finns det mkt bra grejer att ta vara på.