Quote from Magnus Ahlstrand on 23 January 2006, 22:14Trevligt! =) tack för det. Gary är redan här, resten är nog bara en tidsfråga! 😉
Trevligt! =) tack för det. Gary är redan här, resten är nog bara en tidsfråga! 😉
Quote from Funbeat user on 24 January 2006, 00:33Im heereee ...
Im heereee ...
Quote from Magnus Ahlstrand on 24 January 2006, 07:01hej, kul å se dig här med! =)
hej, kul å se dig här med! =)
Quote from Funbeat user on 24 January 2006, 08:12detsamma 🙂
detsamma 🙂
Quote from Magnus Ståhl on 24 January 2006, 23:05Jag kör också dubbel bokföring, både här och på piggelin. /Catrin
Jag kör också dubbel bokföring, både här och på piggelin. /Catrin
Quote from Urban Johansson on 25 January 2006, 09:13Nu har jag slutat med dubbel bokföring. Jag tittar in på Piggelin och kollar diskussionerna ibland.
Nu har jag slutat med dubbel bokföring. Jag tittar in på Piggelin och kollar diskussionerna ibland.
Quote from Magnus Ahlstrand on 25 January 2006, 12:28frågan är ju hur det blir i framtien, många flyttar helt, andra som jag ahr en fot i varje sajt, andra stannar på piggelin så det blir splittring helt klart. Och reggandet - om man satsar på fel sajt??? 😉 Jag får nog regga på båda...
frågan är ju hur det blir i framtien, många flyttar helt, andra som jag ahr en fot i varje sajt, andra stannar på piggelin så det blir splittring helt klart. Och reggandet - om man satsar på fel sajt??? 😉 Jag får nog regga på båda...
Quote from Urban Johansson on 25 January 2006, 13:01Håller till viss del med dig Anna att det är trist om man "tappar" de som är kvar på Piggelin men samtidigt så känns det som om Piggelin är en "dead end". Vad jag vet sker ingen utveckling etc. Jag tycker svarstiderna ofta är långa och sköter man inte saj
Håller till viss del med dig Anna att det är trist om man "tappar" de som är kvar på Piggelin men samtidigt så känns det som om Piggelin är en "dead end". Vad jag vet sker ingen utveckling etc. Jag tycker svarstiderna ofta är långa och sköter man inte saj
Quote from Jan Lundquist on 25 January 2006, 13:25Jag tycker precis som du Anna-Karin.
Piggelin är visst bra också, än så länge. Men i och med att ingen ansvarar för sajten längre har jag länge varit rädd för en krasch och allt är försvunnet.
Det här är ju kul som utvecklas och vi har möjlighet att påv
Jag tycker precis som du Anna-Karin.
Piggelin är visst bra också, än så länge. Men i och med att ingen ansvarar för sajten längre har jag länge varit rädd för en krasch och allt är försvunnet.
Det här är ju kul som utvecklas och vi har möjlighet att påv
Quote from Magnus Ahlstrand on 25 January 2006, 22:37jo misstänker att framtiden är här, men trist om folk inte flyttar hit... och alla våra fina forum, det finns så mkt intressant sen många år, eller hur? 😉 Om man bortser från allt skoj menar jag så finns det mkt bra grejer att ta vara på.
jo misstänker att framtiden är här, men trist om folk inte flyttar hit... och alla våra fina forum, det finns så mkt intressant sen många år, eller hur? 😉 Om man bortser från allt skoj menar jag så finns det mkt bra grejer att ta vara på.