Quote from Funbeat user on 25 January 2010, 08:44Håller med Manne...
Du behöver inte gå med i den lokala cykelklubben.
Var med på några träningar och kolla läget, är det bra så går du med i klubben.Det brukar finnas enormt mycket erfarenhet i en klubb och din utveckling kommer gå mycket snabbare ( d
Håller med Manne...
Du behöver inte gå med i den lokala cykelklubben.
Var med på några träningar och kolla läget, är det bra så går du med i klubben.
Det brukar finnas enormt mycket erfarenhet i en klubb och din utveckling kommer gå mycket snabbare ( d
Quote from Funbeat user on 26 January 2010, 22:30Har cyklat på en enkel tung hybrid ett par ggr. Viktigast tyckte jag var att ha däck som går att trycka i mycket luft i. Körde på breda släta däck med 7 kilo. Rullade fint. Ta bort allt onödigt på hojen, kör du med skärmar i vanliga fall känns det som att
Har cyklat på en enkel tung hybrid ett par ggr. Viktigast tyckte jag var att ha däck som går att trycka i mycket luft i. Körde på breda släta däck med 7 kilo. Rullade fint. Ta bort allt onödigt på hojen, kör du med skärmar i vanliga fall känns det som att
Quote from Funbeat user on 26 January 2010, 22:34Tackar!
Ser fram emot en snabb snösmältning!
Tackar!
Ser fram emot en snabb snösmältning!
Quote from Funbeat user on 27 January 2010, 08:18Det finns dubbdäck, dubbdäck ger starka ben 😉
Det finns dubbdäck, dubbdäck ger starka ben 😉
Quote from Funbeat user on 27 January 2010, 09:09Jodå, sitter dubbdäck fram på hybriden.
Men just nu är det skidträning som gäller inför Öppet spår.
Jodå, sitter dubbdäck fram på hybriden.
Men just nu är det skidträning som gäller inför Öppet spår.
Quote from Funbeat user on 27 January 2010, 09:10Måste bara hålla med ... finns dubbdäck. Det är inget nöje att åka på dem (utom när man tänker på att åka på samma underlag _utan_ dem) ... men det ska ge mig ett stort nöje att kunna plocka av dem.
Helt klart en säsongsförlängare.
Måste bara hålla med ... finns dubbdäck. Det är inget nöje att åka på dem (utom när man tänker på att åka på samma underlag _utan_ dem) ... men det ska ge mig ett stort nöje att kunna plocka av dem.
Helt klart en säsongsförlängare.
Quote from Funbeat user on 27 January 2010, 09:28Dubbdäck är som Göteborg...
Det bästa med göteborg är tåget till Stockholm (H)(Det blir så mycket roligare att cykla, när man kan ta bort dubbdäcken...)
Dubbdäck är som Göteborg...
Det bästa med göteborg är tåget till Stockholm (H)
(Det blir så mycket roligare att cykla, när man kan ta bort dubbdäcken...)
Quote from Funbeat user on 27 January 2010, 10:20Går det tåg från Göteborg till Stockholm? Vilket slöseri med resurser 🙂
Det bästa med Göteborg är politikerna. Vi har en som cyklar till Stockholm när hon ska dit.
Går det tåg från Göteborg till Stockholm? Vilket slöseri med resurser 🙂
Det bästa med Göteborg är politikerna. Vi har en som cyklar till Stockholm när hon ska dit.
Quote from Charlotte Skoglund on 27 January 2010, 18:04hmm dubbdäck är ju superskojj....
bara att ge sig ut i stormen och njuta....
lovar att du kommer uppleva en helt annan nivå av cykling om du åker i snöfall med pannlampa och vinden som riktigt sliter i skinnet....så skönt
hmm dubbdäck är ju superskojj....
bara att ge sig ut i stormen och njuta....
lovar att du kommer uppleva en helt annan nivå av cykling om du åker i snöfall med pannlampa och vinden som riktigt sliter i skinnet....så skönt
Quote from Funbeat user on 27 January 2010, 20:27Skönt att cykla i snöstorm, nja det vet jag inte...
Skönt att cykla i snöstorm, nja det vet jag inte...