Quote from Funbeat user on 21 January 2010, 14:17Körde VR för första gången förra året på min pendlarhybrid. Kittade med SPD, barends och 23mmm däck. Körde med helt okittade stänkskärmar 🙂 Hade innan start inga större ambitioner, hoppades att komma in under 11h. Hittade dock bra grupper att åka med på
Körde VR för första gången förra året på min pendlarhybrid. Kittade med SPD, barends och 23mmm däck. Körde med helt okittade stänkskärmar 🙂 Hade innan start inga större ambitioner, hoppades att komma in under 11h. Hittade dock bra grupper att åka med på
Quote from Funbeat user on 21 January 2010, 14:50Hej på er.
Detta är ju lite beroende på hur man vill ha det.
Helt klar skulle jag kunna köra runt diket på en gammal oväxlad militärcykel, med full utrustning eller en MTB med grova däck eller på en Hybrit, kanske tom en som är lite kittad. Men det skul
Hej på er.
Detta är ju lite beroende på hur man vill ha det.
Helt klar skulle jag kunna köra runt diket på en gammal oväxlad militärcykel, med full utrustning eller en MTB med grova däck eller på en Hybrit, kanske tom en som är lite kittad. Men det skul
Quote from Funbeat user on 21 January 2010, 16:52Jag sitter på kontor och latar mig på dagarna....
De som gör de största prestationerna är de som åker vättern på gamla, tunga, tröga standardcyklar.
Att fräsa runt på en racer är ingen prestation 😉Jag har kört rundan på en damcykel med korg på styret,
Jag sitter på kontor och latar mig på dagarna....
De som gör de största prestationerna är de som åker vättern på gamla, tunga, tröga standardcyklar.
Att fräsa runt på en racer är ingen prestation 😉
Jag har kört rundan på en damcykel med korg på styret,
Quote from Funbeat user on 21 January 2010, 16:55Hej igen, tack för alla trevliga svar.
Självklart kan man ta sig runt på en gammal militärcykel, men det jag funderade på om det blir så mycket "enklare" eller "ojobbigt" med en racer så att det skulle motviera att skaffa nåt begagnat.
T ex en Trek 1000
Hej igen, tack för alla trevliga svar.
Självklart kan man ta sig runt på en gammal militärcykel, men det jag funderade på om det blir så mycket "enklare" eller "ojobbigt" med en racer så att det skulle motviera att skaffa nåt begagnat.
T ex en Trek 1000
Quote from Funbeat user on 21 January 2010, 17:06Kom igen, Martin! Handen på hjärtat ... du vill köpa en cykel. Skäms inte för det, gör det bara! 🙂 Är det en hygglig cykel och du ångrar dig bittert, så kan du sälja den igen bara.
Kom igen, Martin! Handen på hjärtat ... du vill köpa en cykel. Skäms inte för det, gör det bara! 🙂 Är det en hygglig cykel och du ångrar dig bittert, så kan du sälja den igen bara.
Quote from Funbeat user on 21 January 2010, 18:59Hej Martin.
"Självklart kan man ta sig runt på en gammal militärcykel, men det jag funderade på om det blir så mycket "enklare" eller "ojobbigt" med en racer så att det skulle motviera att skaffa nåt begagnat."
Skojar du med mig nu? Eller har jag missat
Hej Martin.
"Självklart kan man ta sig runt på en gammal militärcykel, men det jag funderade på om det blir så mycket "enklare" eller "ojobbigt" med en racer så att det skulle motviera att skaffa nåt begagnat."
Skojar du med mig nu? Eller har jag missat
Quote from Funbeat user on 22 January 2010, 22:09Jag kan erkänna att jag helst skulle vilja ha en bra räser men det kostar mer pengar än det gör att köra vidare på min hybrid så den får det bli.
Martin...även jag tycker att det låter som du är sugen på en räser så slå till. Köp en så slipper du fundera
Jag kan erkänna att jag helst skulle vilja ha en bra räser men det kostar mer pengar än det gör att köra vidare på min hybrid så den får det bli.
Martin...även jag tycker att det låter som du är sugen på en räser så slå till. Köp en så slipper du fundera
Quote from Funbeat user on 23 January 2010, 10:35"Men jobbigare cykel, bättre träning. Det märker man inte minst nu när man cyklar med dubbdäck i snömodden. Det slirar, skakar och rycker åt alla möjliga håll ibland."
Helt klar är det så. Och det kanske ger sig per automatik. Jobbpendla på Hybriden. D
"Men jobbigare cykel, bättre träning. Det märker man inte minst nu när man cyklar med dubbdäck i snömodden. Det slirar, skakar och rycker åt alla möjliga håll ibland."
Helt klar är det så. Och det kanske ger sig per automatik. Jobbpendla på Hybriden. D
Quote from Funbeat user on 23 January 2010, 13:00Jooo, det är klart att man vill handla.
Tyvärr måste jag bilpendla till jobbet så det blir dåligt med vardagsträning tyvärr.
Även om man kan tänka sig att ta cykeln till jobbet någon gång som träning (har drygt sex mil till jobbet).Om jag överlever (kl
Jooo, det är klart att man vill handla.
Tyvärr måste jag bilpendla till jobbet så det blir dåligt med vardagsträning tyvärr.
Även om man kan tänka sig att ta cykeln till jobbet någon gång som träning (har drygt sex mil till jobbet).
Om jag överlever (kl
Quote from Funbeat user on 23 January 2010, 13:00Jooo, det är klart att man vill handla.
Även om man kan tänka sig att ta cykeln till jobbet någon gång som träning (har drygt sex mil till jobbet).Om jag överlever (kl
Jooo, det är klart att man vill handla.
Även om man kan tänka sig att ta cykeln till jobbet någon gång som träning (har drygt sex mil till jobbet).
Om jag överlever (kl