Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningPinsamma situationer
You need to log in to create posts and topics.

Igar var jag ivag till YMCA for att springa lite pa lopbandet (ar for kallt att springa ute har) och att gymma lite. Efter 15 minuter pa lopbandet sa kandes allt kanon. Kroppen funkade bra, flaset var perfekt. Sa under nagra sekunder blundade jag och bara

Hjälpte grabbarna dig?

Har ej varit med om det själv men har hört om en som stannade för att knyta skorna på ett löpband och flög till sin stora förvåning in i väggen bakom löpbandet. 🙂

Ha ha, nej jag forsokte komma upp pa lopbandet igen, sa de hann nog inte med det.

http://www.youtube.com/watch?v=pv5zWaTEVkI

tur att det gick bra (L)

Coolt,,,undrar hur länge de fick öva innan alla de där övniongarna på löpbanden satt 🙂

Lina: Skönt att du inte skadade dig ordentligt.

😀 Det kanske man ska testa nästa gång man är på gymmet... (t+)

Jag har iofs aldrig varit med om att jag ramlat, men någon gång har jag blundat och då försvinner hela balansen och allt bara snurrar. Antar att kroppen faktiskt tror att man är på väg framåt då. Blunda inte på löpband! 🙂

😀

Jag har ramlat av ett löpband en gång. Fick blåmärken och skrubbsår och har numera (två år senare) kvar ett ärr på knäet som minne.

Som tur var hade jag lite utrymme bakom bandet (inte mycket, bara några dm och därefter en vägg, men det räckte för att ry