Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningPinsamma situationer
You need to log in to create posts and topics.

Jag höll på att cykla in i Malin Ewerlöf en gång. Potentiell major pinsamhet som jag undvek med 5 cm...

Annars glömde jag en gång att att skruva fast fästena på en skivstång. Halvvägs in i setet så tappar jag en vikt från ena sidan vilket ger mig en feno

Varför undvek du?

Törs jag säga att för mig är löpband pinsamt....för det första finns det inga...å för det andra så är den underbara snö/slask-joggen bättre än allt annat...å för det tredje så är det ju djävligt svårt att få korn ordentligt på Malin.:D

Någon annan gjorde bort sig på spinningpasset jag var på idag. Tre gånger fes någon och det stank rejält i den lilla spinningsalen. Det var inge vidare. 🙁

på väg ut genom porten en stressad morgon på väg till jobbet, upp med dörren, skickar ut cykeln före och håller i sadeln. Kaploommff, men va faaaan, en liten tomte till farbror stupar över framhjulet. Se dig för ditt...ååå... eeehhhmmm... hej, Ulf Lundell

Var det en trädgårdstomte?

han har ju sålt barren här på Söder och flyttat ner till Österlen på heltid numera så visst har han blitt trädgårdstomte 🙂

Tänk att det alltid är någon annan som släpper väder? Lika konstigt som att det är den som snarkar som somnar först eller att dom vet vilken kanal man lyssnar på på radion?