Quote from Catharina Brattlin on 5 March 2009, 05:27Oj!! Jag har en hel vägg av glasfönster knappt en och en halv meter bakom mig! (#)
Oj!! Jag har en hel vägg av glasfönster knappt en och en halv meter bakom mig! (#)
Quote from Funbeat user on 5 March 2009, 07:29http://www.gavle.to/~eriks.epost/Careful.mpg
Quote from Funbeat user on 5 March 2009, 08:29haha!
haha!
Quote from Lotta Lindström on 5 March 2009, 09:55>Så ett tips till alla som springer på löpband - se till att ha lite fri yta bakom bandet!
Eller använd säkerhetssnöret så stannar bandet om ni ramlar
>Så ett tips till alla som springer på löpband - se till att ha lite fri yta bakom bandet!
Eller använd säkerhetssnöret så stannar bandet om ni ramlar
Quote from Funbeat user on 5 March 2009, 11:51Sylvia, en och en halv meters utrymme bakom låter ganska bra, tycker jag. Det räcker nog för att få plats med dig om du skulle råka ramla av.
Sara: Försökte använda säkerhetssnöret några gånger efter mitt löpbandsfall, men lyckades inte hitta något bra s
Sylvia, en och en halv meters utrymme bakom låter ganska bra, tycker jag. Det räcker nog för att få plats med dig om du skulle råka ramla av.
Sara: Försökte använda säkerhetssnöret några gånger efter mitt löpbandsfall, men lyckades inte hitta något bra s
Quote from Funbeat user on 5 March 2009, 12:49medtag madrass att lägga bakom? 😉
medtag madrass att lägga bakom? 😉
Quote from Funbeat user on 5 March 2009, 12:53Ja, det funkar ju också. Då har man dessutom någonstans att vila om träningen blir för jobbig! 😉
Ja, det funkar ju också. Då har man dessutom någonstans att vila om träningen blir för jobbig! 😉
Quote from mårten jansson on 5 March 2009, 13:38Eller så kan man springa i hjälm, knä- och armbågsskydd och en stor, mjuk dunjacka!
Eller så kan man springa i hjälm, knä- och armbågsskydd och en stor, mjuk dunjacka!
Quote from Funbeat user on 5 March 2009, 13:46hahaha
sist jag var på gymmet så var där en ny kille eller ja jag hade då inte sett honom innan. Den stackaren skulle nog behövt en instruktör. Om man säger så här killen la på något för mycket vikter på skivstången. Han var inte direkt någon biffig typ m
hahaha
sist jag var på gymmet så var där en ny kille eller ja jag hade då inte sett honom innan. Den stackaren skulle nog behövt en instruktör. Om man säger så här killen la på något för mycket vikter på skivstången. Han var inte direkt någon biffig typ m
Quote from Funbeat user on 5 March 2009, 13:51Jag är nog lite "mossig", men jag tycker varken det är pinsamt om folk trillar eller inte orkar det dom tror. (#)
Roligt kan det se ut - men inte ett smack pinsamt allså. Mer otäckt om dom gör illa sig.
Jag är nog lite "mossig", men jag tycker varken det är pinsamt om folk trillar eller inte orkar det dom tror. (#)
Roligt kan det se ut - men inte ett smack pinsamt allså. Mer otäckt om dom gör illa sig.