Quote from Funbeat user on 29 June 2008, 16:07min första "planka" blev bara 48 sek.eller nåt, idag klarade jag 2:10!
Nu har jag skor på, vilket underlättade mycket, gjorde lite ont i tårna utan.
(t+),imorron fixar jag nog 2:30!
min första "planka" blev bara 48 sek.eller nåt, idag klarade jag 2:10!
Nu har jag skor på, vilket underlättade mycket, gjorde lite ont i tårna utan.
(t+),imorron fixar jag nog 2:30!
Quote from Funbeat user on 29 June 2008, 17:08Allt hänger på andningen. Och att ignorera darrningarna.
Allt hänger på andningen. Och att ignorera darrningarna.
Quote from Funbeat user on 29 June 2008, 17:44Va, ska man andas också?
Va, ska man andas också?
Quote from Funbeat user on 29 June 2008, 20:03Mata - jag hoppar på utmaningen idag (hoppas det är ok) med försiktiga 67 sek som starttid.
/Anka
Mata - jag hoppar på utmaningen idag (hoppas det är ok) med försiktiga 67 sek som starttid.
/Anka
Quote from Emma Sjöberg on 1 July 2008, 13:35Det här har jag missat totalt.. men jag hakar på nu..
Var på Bodypump för första gången på länge i går och jag lovar att det känns idag.. men redovisar min 1:12 med glädje.. i morgon lär det bli ännu kortare tror jag.. 😀
Det här har jag missat totalt.. men jag hakar på nu..
Var på Bodypump för första gången på länge i går och jag lovar att det känns idag.. men redovisar min 1:12 med glädje.. i morgon lär det bli ännu kortare tror jag.. 😀
Quote from Funbeat user on 1 July 2008, 13:42Välkommen Anka och Silva!
Nu ska jag strax iväg till banken, så vi får se vad som händer där klockan 14.30...
Välkommen Anka och Silva!
Nu ska jag strax iväg till banken, så vi får se vad som händer där klockan 14.30...
Quote from Bjarne Lewin on 1 July 2008, 16:33Glöm inte bort att fylla i era tider i redovisningstråden! Ett inlägg per person som redigeras varje dag för att fylla i den nya tiden!
Glöm inte bort att fylla i era tider i redovisningstråden! Ett inlägg per person som redigeras varje dag för att fylla i den nya tiden!
Quote from Emma Sjöberg on 1 July 2008, 17:32Redovisningstråden??! *letar*
Redovisningstråden??! *letar*
Quote from Emma Sjöberg on 1 July 2008, 20:40Hittade.. nu är jag med!
Hittade.. nu är jag med!
Quote from Fredrik Borgström on 3 July 2008, 23:55Kom hem från semester i förrgår och har inte hunnit läsa alla inlägg ännu. Fastnade dock direkt för Plankan och hoppas det är OK att vara med även om ni andra hållit på ett tag. Lyckades med hela 2 min igår kväll. Men idag blev det bara 1:10....... Ska sl
Kom hem från semester i förrgår och har inte hunnit läsa alla inlägg ännu. Fastnade dock direkt för Plankan och hoppas det är OK att vara med även om ni andra hållit på ett tag. Lyckades med hela 2 min igår kväll. Men idag blev det bara 1:10....... Ska sl