Quote from Funbeat user on 27 June 2008, 10:17Äh, Yasmine, lyssna inte på Sylvia. Ett sånt här kort pass kan man göra flera gånger om dagen om man vill - practice makes perfect......
.....hon är bara rädd att bli av med 1:a platsen *fniss*
Äh, Yasmine, lyssna inte på Sylvia. Ett sånt här kort pass kan man göra flera gånger om dagen om man vill - practice makes perfect......
.....hon är bara rädd att bli av med 1:a platsen *fniss*
Quote from Funbeat user on 27 June 2008, 10:20Tack Maria! Skulle inte ens våga drömma om att slå Sylvia - har förstått att hon är en okrönt träningsdrottning och väldigt kunnig. Min förebild 🙂
Tack Maria! Skulle inte ens våga drömma om att slå Sylvia - har förstått att hon är en okrönt träningsdrottning och väldigt kunnig. Min förebild 🙂
Quote from Funbeat user on 27 June 2008, 10:23jag tror bestämt att det är Kinna som ligger på första plats. leder med fyra sekunder... 😉
jag tror bestämt att det är Kinna som ligger på första plats. leder med fyra sekunder... 😉
Quote from Funbeat user on 27 June 2008, 10:24Drottning Sylvia BILD:http://www.odla.nu/forums/uploads/1176220103/gallery_14_102_3.gif
Kunde inte låta bli *s*
Jäklar...... en uppstickare. Me like.
Drottning Sylvia BILD:http://www.odla.nu/forums/uploads/1176220103/gallery_14_102_3.gif
Kunde inte låta bli *s*
Jäklar...... en uppstickare. Me like.
Quote from Catharina Brattlin on 27 June 2008, 10:29😀 Jisses, Maria, HUR visste Du det?!? 😉
Yasmine, jag skojade lite bara! 🙂 I mina gymkretsar är det viktigt att vila varje muskelgrupp minst 24 timmar emellan (ju större muskel, desto längre vila), och syftet med vilan är ju att få musklerna att växa
😀 Jisses, Maria, HUR visste Du det?!? 😉
Yasmine, jag skojade lite bara! 🙂 I mina gymkretsar är det viktigt att vila varje muskelgrupp minst 24 timmar emellan (ju större muskel, desto längre vila), och syftet med vilan är ju att få musklerna att växa
Quote from Funbeat user on 27 June 2008, 12:52om det är någon som inte är med i min sammanställning högst upp får ni gärna hojta till, för det är många att hålla reda på.
om det är någon som inte är med i min sammanställning högst upp får ni gärna hojta till, för det är många att hålla reda på.
Quote from Funbeat user on 27 June 2008, 14:55Kul grupp! jag körde först idag och hamnade på 53 sek, får fila på tekninken tills imorgon
Kul grupp! jag körde först idag och hamnade på 53 sek, får fila på tekninken tills imorgon
Quote from Funbeat user on 27 June 2008, 22:54Jag provade idag och det gick väl sådär.... Efter 2 minuter blankt la jag av. då hade jag tröttnat. Nya tag en annan dag!
/Peter
Jag provade idag och det gick väl sådär.... Efter 2 minuter blankt la jag av. då hade jag tröttnat. Nya tag en annan dag!
/Peter
Quote from Funbeat user on 27 June 2008, 23:02På det senaste core-passet på mitt gym så är det en låt med plankan där man står konstant i plankan i 3,5 minuter, med lite jobbig variation som att man ska bara stå på ena armen ett tag, och bara på ena foten ett tag osv.
Mitt mål är att jag ska klara d
På det senaste core-passet på mitt gym så är det en låt med plankan där man står konstant i plankan i 3,5 minuter, med lite jobbig variation som att man ska bara stå på ena armen ett tag, och bara på ena foten ett tag osv.
Mitt mål är att jag ska klara d
Quote from Funbeat user on 27 June 2008, 23:07Pernilla: jag har samma sporre... eller lite fler nu när jag vill prestera inför alla er också! 😉 Är så trött på att vara den enda som inte pallar plankan! ser hur alla andra ligger och småmyser medan det känns som om mitt huvud ska sprängas och ryggen
Pernilla: jag har samma sporre... eller lite fler nu när jag vill prestera inför alla er också! 😉 Är så trött på att vara den enda som inte pallar plankan! ser hur alla andra ligger och småmyser medan det känns som om mitt huvud ska sprängas och ryggen