Quote from Funbeat user on 27 June 2008, 01:1662 s
Inget skrytresultat direkt, men det kan bli!
62 s
Inget skrytresultat direkt, men det kan bli!
Quote from Funbeat user on 27 June 2008, 02:321 min 42s; det kommer mera;)
1 min 42s; det kommer mera;)
Quote from Funbeat user on 27 June 2008, 07:051 ms, oj vilken procentuell utveckling jag kan få!
1 ms, oj vilken procentuell utveckling jag kan få!
Quote from Funbeat user on 27 June 2008, 07:31Menar ni att man inte ska redovisa tid i tråden alls i veckan, utan bara höra av sig 1 gång i veckan om man har pb? 🙁
Menar ni att man inte ska redovisa tid i tråden alls i veckan, utan bara höra av sig 1 gång i veckan om man har pb? 🙁
Quote from Funbeat user on 27 June 2008, 07:39170sek:D efter 83min spinning,hejja mig...(hv)
170sek:D efter 83min spinning,hejja mig...(hv)
Quote from Funbeat user on 27 June 2008, 07:46Haha, 25 sekunder.
Jag blir för övrigt lite psykad av att titta på klockan. Sekunderna blir så mycket längre då... Får börja titta någon annanstans. 🙂
Haha, 25 sekunder.
Jag blir för övrigt lite psykad av att titta på klockan. Sekunderna blir så mycket längre då... Får börja titta någon annanstans. 🙂
Quote from Funbeat user on 27 June 2008, 08:16Kan vi inte göra en "tidstråd" där vi kan lägga in tiden varje dag? Tänkte att man i så fall kan göra ett inlägg per person och redigera det vartefter, så slipper tråden bli så lång. För halva grejen är ju, som jag tror Fia-Lotta var ute efter också, att
Kan vi inte göra en "tidstråd" där vi kan lägga in tiden varje dag? Tänkte att man i så fall kan göra ett inlägg per person och redigera det vartefter, så slipper tråden bli så lång. För halva grejen är ju, som jag tror Fia-Lotta var ute efter också, att
Quote from Bengt Askerfelt on 27 June 2008, 08:18*det är dock bara 17 som redovisat tid... kanske är fotbollen som kommit emellan. Vi får vänta och se om det trillar in fler plankor ikväll... *
Jag och min man gjorde Plankan TILL fotbollen, det fanns ju en suverän tidtagarklocka i rutan! Min man gav up
*det är dock bara 17 som redovisat tid... kanske är fotbollen som kommit emellan. Vi får vänta och se om det trillar in fler plankor ikväll... *
Jag och min man gjorde Plankan TILL fotbollen, det fanns ju en suverän tidtagarklocka i rutan! Min man gav up
Quote from Funbeat user on 27 June 2008, 08:26Vilken bra idé Anne - jag kan starta tråden. 🙂
Vilken bra idé Anne - jag kan starta tråden. 🙂
Quote from Jan Lundquist on 27 June 2008, 08:28Räknas det att jag stod i en monter som en planka i 3,5 h igår 😉
Räknas det att jag stod i en monter som en planka i 3,5 h igår 😉