Quote from Bjarne Lewin on 26 June 2008, 23:31Jag gör med lätthet formlerna i excell, så får dataprogrammet göra det tråkiga räknandet... men så är det det där träliga med att fylla i varje värde...
Jag gör med lätthet formlerna i excell, så får dataprogrammet göra det tråkiga räknandet... men så är det det där träliga med att fylla i varje värde...
Quote from Funbeat user on 26 June 2008, 23:33Pierre och Evely det vore suveränt
Pierre och Evely det vore suveränt
Quote from Funbeat user on 26 June 2008, 23:34Evely, du eller jag ??
Evely, du eller jag ??
Quote from Bjarne Lewin on 26 June 2008, 23:34Hur ofta ska det utvärderas?
Hur ofta ska det utvärderas?
Quote from Bjarne Lewin on 26 June 2008, 23:36Jag kan göra det!
Jag kan göra det!
Quote from Funbeat user on 26 June 2008, 23:37Suveränt! (t+)
Suveränt! (t+)
Quote from Funbeat user on 26 June 2008, 23:38Jag tycker att gruppen får bestämma hur ofta detta ska utväderas. Ärligt så trodde jag att vi högst skulle bli 5-6 stycken, men ack så fel jag hade. Helknäppt! Jag sitter och ler hela tiden.
Jag tycker minst en gång i veckan. Man får liksom öva på egen k
Jag tycker att gruppen får bestämma hur ofta detta ska utväderas. Ärligt så trodde jag att vi högst skulle bli 5-6 stycken, men ack så fel jag hade. Helknäppt! Jag sitter och ler hela tiden.
Jag tycker minst en gång i veckan. Man får liksom öva på egen k
Quote from Funbeat user on 26 June 2008, 23:39Gör det du Evely
Gör det du Evely
Quote from Funbeat user on 26 June 2008, 23:40Mata: Tycker att det låter som en toppen ide, en gång i veckan räcker gott 🙂
Mata: Tycker att det låter som en toppen ide, en gång i veckan räcker gott 🙂
Quote from Funbeat user on 26 June 2008, 23:57Testade min planka och min starttid blev 27 sek.. Tänkte slå den tiden varje gång framöver.. 😀
Testade min planka och min starttid blev 27 sek.. Tänkte slå den tiden varje gång framöver.. 😀