Quote from Funbeat user on 27 June 2008, 08:29Räknas hela livet om man ser ut som en planka? 😉
Räknas hela livet om man ser ut som en planka? 😉
Quote from Funbeat user on 27 June 2008, 08:30Tidredovisningstråden är nu skapad! 🙂
Tidredovisningstråden är nu skapad! 🙂
Quote from Jan Lundquist on 27 June 2008, 08:32"Räknas hela livet om man ser ut som en planka? "
Isf är jag en dubbelplanka 😉
"Räknas hela livet om man ser ut som en planka? "
Isf är jag en dubbelplanka 😉
Quote from Funbeat user on 27 June 2008, 09:54Äsch, 54 sekunder. Inte ens en minut. Men det ska väl inte vara så värst svårt att slå den tiden, hoppas jag.
Äsch, 54 sekunder. Inte ens en minut. Men det ska väl inte vara så värst svårt att slå den tiden, hoppas jag.
Quote from Funbeat user on 27 June 2008, 10:00huvudsaken är ju att man vågar sig på ett första försök så att man vet vad man har att utgå ifrån! Nu har du något att slå!
huvudsaken är ju att man vågar sig på ett första försök så att man vet vad man har att utgå ifrån! Nu har du något att slå!
Quote from Funbeat user on 27 June 2008, 10:01Du milde värld så hemsk övning. Fullt sjå att hålla in magdallret. 65 sek klarade jag av. Ska man göra övningen dagligen eller flera ggr / dag?
Du milde värld så hemsk övning. Fullt sjå att hålla in magdallret. 65 sek klarade jag av. Ska man göra övningen dagligen eller flera ggr / dag?
Quote from Funbeat user on 27 June 2008, 10:04man måste göra den en gång om dagen, men om man vill får man göra flera... 😉
man måste göra den en gång om dagen, men om man vill får man göra flera... 😉
Quote from Funbeat user on 27 June 2008, 10:06Tack för svar!
Tack för svar!
Quote from Catharina Brattlin on 27 June 2008, 10:07Nä nä nä, tänk på att Ni måste vila musklerna minst ett dygn emellan...;)
Nä nä nä, tänk på att Ni måste vila musklerna minst ett dygn emellan...;)
Quote from Funbeat user on 27 June 2008, 10:12Sylvia!
Vad gäller? Tänk på att jag är en otränad varelse 🙂
Sylvia!
Vad gäller? Tänk på att jag är en otränad varelse 🙂