Quote from Funbeat user on 27 June 2008, 23:30Drack först 50 cl Dugges avenyn ale och sedan 50 cl Dugges Johannas bästa bitter. Underbart god bira! Därefter 2 glas vitt vin ( les fumeés blanches) såg sedan denna fjantiga tråd 🙂 och tänkte a va fan jag gör plankjäveln. 3 min och 15 sek blev det. I n
Drack först 50 cl Dugges avenyn ale och sedan 50 cl Dugges Johannas bästa bitter. Underbart god bira! Därefter 2 glas vitt vin ( les fumeés blanches) såg sedan denna fjantiga tråd 🙂 och tänkte a va fan jag gör plankjäveln. 3 min och 15 sek blev det. I n
Quote from Funbeat user on 27 June 2008, 23:40välkommen och grattis Jim! mycket nöje!
välkommen och grattis Jim! mycket nöje!
Quote from Funbeat user on 28 June 2008, 01:56D O P I N G!!!
"les fumeés blanches"-bag-in-box står alltid i kylen hemma hos oss.......man kanske skulle testa (H)
Tjusigt jobbat, Jim, jag är inte alls avundsjuk.
D O P I N G!!!
"les fumeés blanches"-bag-in-box står alltid i kylen hemma hos oss.......man kanske skulle testa (H)
Tjusigt jobbat, Jim, jag är inte alls avundsjuk.
Quote from Funbeat user on 28 June 2008, 20:14kan jag hänga med jag klarade 50 sek
kan jag hänga med jag klarade 50 sek
Quote from Funbeat user on 28 June 2008, 22:05Yes!
PLankan på 37 sek, fårn förrgår på 20!
Igår körde jag 60 mil, och hade slutat prata med mamma ca halv ett eller nåt på natten.
Orkade inte, men efter löpträningen idag funkade det bättre än sist!
Yes!
PLankan på 37 sek, fårn förrgår på 20!
Igår körde jag 60 mil, och hade slutat prata med mamma ca halv ett eller nåt på natten.
Orkade inte, men efter löpträningen idag funkade det bättre än sist!
Quote from Bjarne Lewin on 28 June 2008, 22:22Jag är jättenöjd! Innan in rehabprogrammet brukade jag göra plankan 3 ggr första gången 50 sekunder andra 40 secunder och tredje 30 secunder.
Nu gör jag den bara en gång men idag blev det 2 minuter och 25 secunder. Trött blir jag, ont gör det men det gå
Jag är jättenöjd! Innan in rehabprogrammet brukade jag göra plankan 3 ggr första gången 50 sekunder andra 40 secunder och tredje 30 secunder.
Nu gör jag den bara en gång men idag blev det 2 minuter och 25 secunder. Trött blir jag, ont gör det men det gå
Quote from Funbeat user on 28 June 2008, 23:15Ökade från 100 sek i förrgår och igår till 150 sek idag.
Måste säga att för nån som ALDRIG får träningsvärk annars som blev plankan en överraskning. Igår stramade höger lår och skinka som om nån sparkat mej.
Det här är nog vad min vingliga kroppshållning
Ökade från 100 sek i förrgår och igår till 150 sek idag.
Måste säga att för nån som ALDRIG får träningsvärk annars som blev plankan en överraskning. Igår stramade höger lår och skinka som om nån sparkat mej.
Det här är nog vad min vingliga kroppshållning
Quote from Funbeat user on 29 June 2008, 11:59ni ska vara otroligt nöjda med er själva allihopa! vad ni presterar är inte klokt! tänk att 58 personer varje dag ställer sig i plankan och ger sig attans på att stå så länge de orkar! för mig är det värt mycket! Kul att få dela denna upplevelse med er! N
ni ska vara otroligt nöjda med er själva allihopa! vad ni presterar är inte klokt! tänk att 58 personer varje dag ställer sig i plankan och ger sig attans på att stå så länge de orkar! för mig är det värt mycket! Kul att få dela denna upplevelse med er! N
Quote from Funbeat user on 29 June 2008, 13:20Precis - plankan är så pass jobbig så det är många som vägrar befatta sig med den.
Och vi gör den VARJE DAG! Heja oss!!!!! (t+)
Precis - plankan är så pass jobbig så det är många som vägrar befatta sig med den.
Och vi gör den VARJE DAG! Heja oss!!!!! (t+)
Quote from Funbeat user on 29 June 2008, 13:35(V)
ja fy 17 vad vi är bra!( 1:02)
(V)
ja fy 17 vad vi är bra!
( 1:02)