Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumPlankan-utmana dig självPlankan- starttider
You need to log in to create posts and topics.

Ler.
20 sekunder...
Utan skor.
Och fast hela kroppen skakade efter ett tag, är det tårna som svek, fniss.
Men men, det innebär ju att man har nåt att slå tills i morgon.
Efter 60 mils bilkörning utan avbytare kan det bli tufft.
Fast med skor på kanske det

Ni har alla varit grymt duktiga idag! Nu har vi fått en starttid, en tid att slå och utvecklas ifrån. Härifrån kan det bara bli bättre.

Funderar på om vi från och med nu bara ska rapportera vår plustid. Vad tror ni om det? Andra förslag är välkomna...

"Funderar på om vi från och med nu bara ska rapportera vår plustid. Vad tror ni om det? Andra förslag är välkomna... "

Ja, annars blir det väl en heltidssysselsättning för dig att regga......

Shit, det där var väldigt mycket jobbigare än vad jag trodde...(#)
43 stackars sekunder gick innan jag dunsade ner i golvet pga vibrationsskador i kroppen...;) haha.
Jag har ju lite att slå om man säger så, inte minst för mig själv iaf!

vet ni om att gruppen har 31 medemmar? grymt kul att så många blev peppade!
det är dock bara 17 som redovisat tid... kanske är fotbollen som kommit emellan. Vi får vänta och se om det trillar in fler plankor ikväll...

135 secunder! Planka med ena foten i golvet på sedvanligt sätt och den andra cirklande i luften. Det är denna varianten som jag tänker använda mest i denna utmanning. Den andra får liksom följa med på köpet!

Usch vad jobbigt det var!

Jag är 18e plankan

Jag vill ha en redovisning med plustid i procentuell ökning! Om Mata det vill kan jag stå för matematiken 🙂

Jag var bara tvungen att gå med i denna grupp, redovisad tid blir 105 sekunder, känns helt ok då jag aldrig tränat mage eller rygg.... men bättre ska det bli....

Evely: jag hade också en önskan om att det skulle vara just så. och att den som t.ex. höjde sin starttid med 500% vann eller nått i den stilen. Vet dock inte om det blir så kul att sitta och räkna allas procenter 🙁 så det vore bra om ni ville hjälpa til

Vill du så kan jag hjälpa dig att göra ett excel blad som räknar ut det åt dig?